-
ÅHHH stort grattis!!! Håller tummarna för att allt ska gå bra denna gången. Besök oss gärna i våran gravtråd, där vi som plussat som tidigare haft MA/MF håller till! Även det är en lyckotråd, där man kan verkligen se bland oss gravida att det faktiskt går vägen efter mf. Glö´m inte att fylla i dig på BIM listan som gravid. Stort grattis ännu en gång!sofy skrev 2010-08-16 18:16:53 följande:HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! jag e gravid!!!! va uppe o köpte test, kissade för 2 tim sen men kunde inte hålla mig me o testa.. strecket kom DIREKT o har ALDRIG NÅNSIN varit såhär STARKT!!!!!!!!!!!!!! jag bara skakar o gråter...!! HÅLL ALLA TUMMAR för att de ska gå bra nu!!!
-
Grattis Havsklippan! Det är som vi har sagt hela tiden, detta är en kanontråd om man vill bli gravid! Jag tror att de är alla underbara tjejer i tråden som gör att det händer! Uppmuntrar varandra och ger massor av tips! Och ser att det faktiskt är möjligt att bli gravid och behålla barnet!
Jag älskar denna tråden! -
Grattis alla flickor som plussat!!! Man kan minst sagt säga att vi plussar i stim i denna tråden. Önskar dock att att det kunde vara ett stort stim så alla kvarvarande på BIM listan plussar!!!
Passar på att blåsa en hel massa gravidbaciller över tråden!!! -
Åhhhh sååå långt tid kvar! Jag som satt och tänkte på dig precis och tänkte nu måste det vara BIM i dagarna. Men icke! Den månaden jag plussade hade jag ju inte ett enda symptom som du minns, utan trodde ju nåt var fel på mig. Att de skadat mig under skrapningen :P Men det var det månaden jag plussade och har nu min lilla älskling i magen :)MCT79 skrev 2010-08-17 23:46:04 följande:Woooow!!! Vad med plus!! STOOORT grattis till Havsklippan, Sugarrush och Sofy! GUD VAD HÄRLIGT!!!!
Nu hoppas jag komma med er snart!! Har inte ett enda jävla symtom men hopper är det sista som sviker! 10 dagar till Bim! ;) -
Däremot har någon i ett annats forum skrivit till mig att det finns virus här på fl. Så släng det brevet och ignorera det.Dag och natt skrev 2010-08-20 21:11:04 följande:Helt off topic om det går för sig. Är det nån annan som fått mail idag från Familjeliv om "bekräftelse på registrering" av konto på FL med ert användarnamn, och med uppmaning att man måste logga in på kontot med ett helt annat lösenord för att kontot inte ska stängas ned? Kändes mycket lurt eftersom jag haft mitt konto sen 2008...
-
MTC79. Grattis!!!! Snart kommer plusset att växa sig starkare. I mitt galleri finns bilder från BIM -5 där man ser hur plusset efter några dagar växer sig starkare. Jag säger bara Rosenrot is da shit! Hahahaha...slumpen eller inte? Men det funkade den månad jag provade och även du :D
-
Var inne på Malten sida och såg att den första trådbebisen har fötts den 15 /8 en liten Noah. :) Det ger en helt klart positiva vibbar!
-
Ser jättefint ut tycker jag. Hann faktiskt snoka på ditt test i ditt galleri innan du la upp den här ;P hahahaha...MCT79 skrev 2010-08-26 07:38:26 följande:Godmorgon tjejer! Hoppas ni sovit gott!
Jag gjorde ett nytt test i morse... förvånade? Fortfarande svaagt men jag tycker det är starkare? Eller är det önsketänkande?
Testerna behöver typ 2 dagar innan det syns markant skillnad så här i början. Så jag tror att du imorgon kommer ha ett mycket starkare streck :D Även min bebis i magen blir uppspelt av ditt test. Sparkar på och rör sig som aldrig förr. HEJA MTC79!!! -
Åhhh nej MTC79! Hoppas som bara den att det lilla pyret vill stanna hos dig! Skönt med förstående personal som är villiga att ta emot en.
-
Jag håller med Kajsalisa. Det är härligt att se din positiva inställning. Tror att det gör en stor skillnad i tråden att ha nån som håller humöret uppe! Snart har du ditt pluss! *kram*MCT79 skrev 2010-09-06 17:33:00 följande:Tack! Klart man blir ledsen när det aldrig går vägen.. men någonstans måste man välja inställning. Det kommer ju inte gå bättre om man gräver ner sig. Även om det är fasen så mycket enklare...