sugarrush skrev 2010-10-04 14:06:20 följande:
Tack för att du tänker på mig.
Har fått infektion i livmodern dock och de vet inte riktigt vad det är så jag äter flera sorters antibiotika.
Läkarna har upptäckt något som liknar endometrios, ena äggstocken har vuxit samman med livmodern.
Jag har varit hos kurator och pratat och ska fortsätta gå dit varje vecka. Jag mår skit emellanåt och ALLA i min omgivning ser på mig att jag inte mår bra (idag tog chefen mig åt sidan för att fråga vad som står på) men jag orkar faktiskt inte prata om det om jag inte måste.
Jag har kommit upp i maxbeloppet för sjukvård på en vecka... numera känner jag typ hela gynavdelningen här på sjukhuset. Ska dit nu om en stund igen eftersom jag fortfarande har så j-a ont (kan inte gå mer än 2-300 meter i sträck, förmodligen infektionen som spökar fortfarande) och imorrn ska vi in på mer kuratorsamtal.
Sorry för neggo-inlägget, men det är såhär det är. Men det går ändå sakta framåt ändå tror jag. Känns lite, lite bättre för varje dag, och ibland vågar jag till och med tänka framåt lite.
Usch och fy! Det låter ju inte alls kul. Tänker på dig och hoppas snart att du är på banan igen. Förstår verkligen att du har det tungt just nu! *styrkekram till dig*