Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag hade inte heller symtom förrän BIM - 2 då jag också testade första gången. Så förhoppningsvis får du symptom snart MCT79! Solig

• Dag och natt

MCT: Jag märkte att jag blev så himla trött, kände kanske av något lite konstigt i magen, men då hade jag tagit mitt test redan på morgonen som visade ett svagt streck och jag kan ha känt efter mer av den anledningen.
    Men tröttheten var det som var riktigt påtagligt! Åh just det, jag var upp på natten och kissade också, det gör jag aldrig annars.

Idag har jag känt mig väldigt ogravid, piggare och inte lika kissnödig. Känns som man aldrig kommer sluta oroa sig. Rynkar på näsan

• Dag och natt

Åååh så många som är på G nu, håller tummarna stenhårt för alla BIM-damer här i dagarna!! {#emotions_dlg.flower} 

• Dag och natt
    Muffe80 skrev 2010-08-24 13:58:56 följande:
    Om mensen inte kommer kommer jag testa först på söndag!!! Det ni!!
    Sambon kommer hem då och har lovat att vi ska testa tillsammans...
    Men kommer inte mensen innan torsdag så borde jag nog vara gravid :)
    Åh jisses det hade jag aldrig kunnat göra nu när jag nästan kan klassas som en testgalning! Sex tester har det blivit den här gången haha, med 2 äl-tester, 3 cb vanliga och 1 cb digital! Cool Så det är strongt gjort av dig Skrattande
  • Dag och natt

WOOHOOOOOOO!!!!! GRATTIS Muffe!! Så underbart att se ditt test, vad glad jag blir för din skull! Solig Det plussas verkligen för fullt i tråden! Jag hoppas att det tar sig snart för er andra också som fortfarande väntar på det stora plusset!

Ang alpresa så skulle inte jag heller åkt då, måste fråga om det är UCPA ni tänkte åka med? Där sover man ju på bussen dessutom och det är ju verkligen inte gott om plats om man säger så. Flört Vi åkte med dom i våras och nu börjar det bli dags att boka in nästa års skidresa - min sambos kompis har redan börjat prata lite om när vi ska boka och åka, i tron att jag också ska med... Men så blir det inte om allt går som det ska! Cool 

• Dag och natt

MCT: Men det där är ju ett tydligt plus, så där såg ju mitt plus ut första och andra gången jag testade dock innan BIM. Du behöver inte vara tveksam längre, du är supergravid! Gravid  Skrattande
    Jag funderar själv på om jag ska gå och köpa en CB med veckoindikator för att se om hormonet har ökat som det ska... 

• Dag och natt

MCT: Nej men vad läser jag i den här tråden Rynkar på näsan Massa kramar, jag tänker på dig!! Hoppas att det gick bra på akuten!! KRAAAAAM

• Dag och natt

Vad skönt att höra av dig MCT!! Blir så orolig för dig. Men då finns det ju iaf hopp om att det är som det ska, jag hoppas du får bra besked på fredag då och att de otäcka blödningarna slutar. KRAM!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3