• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-05-13 11:18:32 följande:
    Hej alla små toknissar. Jag har ju beställt plus till er och vill verkligen att ni får dem. Jag beklagar mimmi  det måste vara mitt fel tyvärr så jag antagligen inte hade rätt adress till plusleveransen eller så har den jävla tanten kapat leveransen till dig bläää.

Usch jag håller med missT att inga trådar är så bra så vi får helt enkelt smygläsa hos er tills vi kan ha en tråd tillsammans igen. Här är inget löjligt gnabb ;)

haha ps är det någon som behöver pergotime senare så har jag ett paket kvar Kram
    Näe, här är ju löjligt gnabb ABSOLUT förbjudet! Skrikandes  vet precis vad du syftar på dessutom....

Om det inte tar sig ordentligt, så kanske jag vill köpa ditt Pergopaket, tvillingar - here I come.

Kram Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-05-13 11:47:11 följande:
    Jag har också ett paket pergo hemma om någon behöver/vill ha.
    Om MCT har tingat leaevas kan du få mitt paket SoMa om du vill.
    Åhhh, min räddande ängel... Hjärta Nu hoppas jag innerligt att jag slipper, men tusen tack!!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-05-13 12:08:34 följande:
    Jag är bara glad om jag kan hjälpa till. MCT hjälpte mig och jag är glad om jag i min tur kan hjälpa någon annan.
    Jag hoppas också att du slipper men jag håller asken åt dig här hemma ifall det inte skulle ta sig denna gång men som sagt förhoppningsvis behöver du dem inte
    Gulle dig....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Välkommen Pandoras box! Beklagar också, men nu kommet det snart att vända till det bättre ska du se...

• SoMa72

Vilken id är ditt vul imorgon, gumman? Tänker på dig, du måste uppdatera oss pronto sen... Kram

♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3