• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bra, känns tryggt! Fast idag fick jag älflytningar igen o massa molvärk, men neg på äl-test, skumt?!!!? Vad kan det betyda?

• SoMa72
    Lofot skrev 2011-05-12 05:23:06 följande:
    men men men... på mina har de gett utslag. Skäms Men iofs har jag inte testat med något annat förutmon Clearblue och den visar ju glad gubbe. Vad dumt om de är så dåliga!

Nu har iaf äl varit för denna gången och jag testade redan idag... Men såklart syns det ingenting. Det tog sig nog inte denna gången heller Gråter
    Men gumman, om du hade jättestarkt utslag 08 maj, så släppte ägget som tidigast 09 maj, det är ju bara 3 dagar sen, du kan omöjligt få annat än negativt så tidigt... Se så, nu ser vi framåt. {#emotions_dlg.flower} du bör väl ha BIM runt 23:e maj? Så kanske att det går att se nåt ca fyra dagar innan, men väldigt ovanligt att se tidigare än så.

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 14:51:29 följande:
    Haha, tom hetsigare än mig ;) Jag är BIM-2, så snövita tester som det bara kan bli.. Någon som haft så och sen trots allt plussat? *snälla, snälla...*
    Jag har haft tokvitt tills jag plussat på BIM+1, så hav förtröstan...
    MCT79 skrev 2011-05-12 15:01:28 följande:
    mina svaga svaga streck blir ännu svagare så det blev nog ingen äl nu.... blääääää... men vis från januari myser vi på så länge vi orkar..
    Var de svagare än mina äl-test? Ja, kör på bara! Demon
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 15:47:12 följande:
    Usch vad jag hoppas!!! Hehe, snart är mina gravtest slut och jag har inte ens BIM än :D
    Håller tummarna stenhårt! Beställ fler, Testlagrets är ju billiga o bra tycker jag
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 16:06:12 följande:
    Tänkte jag skulle sluta beställa gravtest, hålla mig till ÄL-test och sen köpa gravtest på apoteket när BIM både har kommit och passerat och göra det lite svårare för mig att toktesta hela tiden ;)
    Det låter imponerande, heja dig! Önskar jag oxå kunde göra så, men jag måste ju hålla koll så jag vet om jag ska börja med Progesteron osv eller ej....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 16:50:14 följande:
    Klart :) Jag hoppas det kommer funka, har 3 test hemma, förhoppningsvis räcker de till antinget ett plus eller en mens, sen nästa period ska jag verkligen försöka det.. Man blir ju så jävkla besviken varje gång det blir vitt, vitt, vitt..
    Ja, det är så drygt! Vissa funkar det för på första försöket, lätt graviditet och ut pluppar ungen sen när den ska. Det är orättvist ibland...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Haha, ni är ju så underbara! Skulle ALDRIG klara mig utan er, kan inte säga det nog... {#emotions_dlg.flower}

Kram på er! Hjärta

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-05-12 20:27:58 följande:
    Fan fan fan..... Satt precis här och var jätte kaxig att jag hållt mig borta från testandet. O vad gör jag. Går in o beställer 20!!!!!! st gravtest från testlagret. De kallar jag beroende. Kan ju inte hålla mig. Men tror inte jag är gravid ändå.
    MCT79 skrev 2011-05-12 20:35:20 följande:
    Jag gillar dig! Plötsligt framstår jag som normal! <3
    Haha, jag gravtestade faktiskt igår kväll eftersom äl-testet började öka lite igen... Hur smart är det på en skala? Tog naturligtvis ett CB äl-test oxå, ingen glad gubbe där. Så skönt att inte vara ensam testnarkoman.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-05-13 10:37:28 följande:
    Saknar er tjejer och vill se många plus här inne snart så ni kan följa med till en gravidtråd.
    Jag ska på vul om en vecka och ser fram emot det med skräckblandad förtjusning,
    hoppas ju så att allt ser bra ut så jag slipper ett nytt MA.....

Ta hand om er! Kämpa på härliga tjejer!
    Trevlig helg och kram till er alla Hjärta 
    Titta nu var du redan här o hälsade på.... Hjärta 
    Det kommer att gå bra på vul:et, uppdatera oss gärna sedan!

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-13 10:50:40 följande:
    Detsamma!!!!

Men jag är lite bekymrad över Cesar effekten....tittar ju mycket på honom.....  Foten i munnen
    Då får du låta bli Cesar fr.o.m nu... Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3