• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag tror jag redan har haft äl?! Förvånad Men jag tyckte inte testen var så starka, fast nu har de ju blivit svagare.... Vad tror ni? Och räknar jag då äl som 07 maj och bim 21maj?

Kram på er, gullosar! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-10 08:32:01 följande:
    Godmorgon tanten, hmm svårt att veta om du har haft ägglossning. jag fick ju oxå så svaga och hade ägglossning men sen någon gång fick jag starka efter dessa tester och trodde att jag hade äl två gånger på en månad.  Det e ju dax för ett plus nu gumman, Har du tagit tabletterna som du ska ???
    "Godmorgon tanten"?!?!!? Tungan ute Så svaga var de ju inte 6-7:e, även om de inte var starkare än kontrollstrecket direkt...
    Ja mamma, jag har tagit min medicin som jag ska!

Hur mår Du?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    stor och liten skrev 2011-05-10 13:34:50 följande:
    SoMa: Tar du testlagrets äl-tester? Jag har andra sk billigtester och där staar att teststrecket ska vara minst lika starkt som kontrolltestet för att det ska räknas som positivt... Men det är nog olika med olika tester..
    Japp, Testlagrets är det... Har haft ungefär samma sak förut och då blev jag gravid den gången (även om det slutade i mf)
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Lisaväntar, jag tror på våra test ändå! Testade med nytt äl nu o det var nästan borta, så jag tror vi haft äl... Håller tummarna för att ditt plus kommer om några dagar!

• SoMa72

Japp, denna eviga väntan... Tur jag har er att vänta tillsammans med!

• SoMa72

Men rätt vad det är så kommer ett plus som resulterar i bebis, det måste vi tro!

• SoMa72

Ja, det har jag och såååå mkt yngre än jag är du inte, lillpluttan...

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-10 21:31:42 följande:
    Haha ett helt år yngre hehe
    Kanske mer kanske mindre? Vilken månad är du född i då? Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-11 00:07:12 följande:
    Lite sent in i diskussionen nu kanske men jag har också haft problem med Testlagrets äl-tester. De ger inte fullt utslag på mig fast jag har äl. Kommer aldrig mer köpa de testen. Däremot gillar jag grav-testen därifrån.

Jag beställer mina äl-test på billiga-tester. De har alltid visat tydligt när det är dags. Går inte att ta fel på när det är dags.
    Hade jag vetat att det skulle ta sån här tid att bli gravid hade jag köpt en fertilitetsmoniter direkt, innan man började lägga pengar på tester. Men men..
    Nu är det en ny väntan på BIM igen. Räknar ner dagarna..
    Tack! Då ska jag beställa från billiga-tester istället. Håller med om att Testslagrets gravtester är bra!
    Ja, denna väntan på BIM, tur vi är flera...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3