• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-10-12 16:00:51 följande:
    Haha, jag skriver ju som en kratta! SoMa, förhoppningsvis fattade du vad jag menade trots att min meningsbyggnad blev helt koko!
    Haha, ingen fara jag förstod precis... Skrattande Det är ju fortf grönt o solen värmer då och då, så det är väl nåt sånt elände... Fast å andra sidan har inte tabletten hjälpt än, så det kan ju vara början på nån förkylning i värsta fall, då är det maken som är boven i dramat. Tungan ute
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-12 15:47:10 följande:
    Yähh.. snart är du på banan igen... !

Jag har börjat småblöda igen ...(?) pyttelite... mer som rosa flytningar... nojjar lite nu med tanke på mitt tidigare X så jag tog ett test i morse som var kritvitt... så... det är nog som det ska.

I morgon har jag tid hos läkarne.... så får vi se vad de säger.. eller gör..
    Jättelycka till imorgon, vi tänker på dig!! Hjärta {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72

Happ, stora BIM-dagen är här... Testade och fick ett stort, fett Minus (som väntat), nu är det bara att invänta menseländet då... Rynkar på näsan Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!  

• SoMa72
    Pancakes skrev 2010-10-14 08:25:12 följande:
    Neeeej, vad trist. Skit också! Jag vet precis hur sur man blir! Stor kram till dig! Hoppas det går bättre nästa månad!
    Tack! gumman! Men var det inte nån som sa nån gång att man kunde få senare äl/mens om man åt Rosenrot? Haha, snacka om att inte ha gett upp hoppet än... =P
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-10-14 08:42:14 följande:
    Åh vad trist SoMa. Bit ihop, vår tid kommer! Själv är jag lite sur på sambon som var för trött för sex igår... Tänk om vi missar ÄL nu, jag ska ju bort i flera dagar nu ju.... (eller ja, klart han inte ska ha sex om han inte vill men, ja, ni fattar...)
    Tack, jag biter ihop för fullt, men hade ju satt stor tilltro till Rosenroten den här månaden, men icke! =(
    Du, jag förstår dig precis, så var det för oss lite förra månaden också, jag blev sur/ledsen/besviken till max..
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-10-14 08:46:30 följande:
    Har haft samma diskussioner med min sambo flera gånger. Men nånstans har de väl rätt, det blir så otroligt trist om man ska ha sex i produktionssyfte hela tiden utan att vilja. Men själv är man så besatt så man ser det inte så riktigt.
    Jo, jag förstår dem också, men i vanliga fall tackar de ALDRIG nej till sex o inte är de för trötta heller, därför känns det lite extra surt vid såna här tillfällen....
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-10-14 08:55:30 följande:
    Stackars killarna...vi tjejer är lite galna :) Den månaden det tog sig för oss mer eller mindre tvingade jag sambon till massa sex. Han fick knappt upp den till slut. Romantiskt minne av hur bebisen blev till, haha.
    De ska bara tacka och ta emot tycker jag... Tungan ute Fast det verkar dessvärre få lite motsatt effekt när VI vill ha ofta...  
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-14 08:59:28 följande:
    Ja det kändes riktigt skönt..  han verkligen grubblande och BOLLADE tankar med mig... inget "jamen det här är sååå vanligt" osv...  I väntrummet fanns det foton på en liten bebis... "tack för all din kunskap och hjälp på vägen mot vår Emma!"   <3   *hoppas*

Vi har en tid i Jakobsberg också men igår var vi i Sigtuna på en liten privat mottagning. Ska avboka den i Jakobsberg tillsvidare..
    Åhhh, håller tummarna att det tar sig snart! Måste ha känts jättebra att äntligen ha fått träffa en läkare och sen alla prov de tog osv...

Var det inte du som plussade på en gång med Rosenrot? Fast tog det längre tid då? Eller var det på BIM-dagen?
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-10-14 08:59:30 följande:
    Det är nog pressen som gör det och att de vet att vi tjejer inte riktigt gör det för nöjets skull utan har andra motiv. Det blir väl inte så upphetsande kanske.
    Förmodligen inte, men man hoppas ju att den kvinnliga listen ska ta över så de tror att vi gör det bara för njutnings skull och inte bara för bebistillverkning... =)
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-10-14 09:57:47 följande:
    Helvete. Nu känns det som ÄL-värk. Och vi hade sex för tre dagar sedan, i måndags. Det är ju för länge sedan! Blir så himla ledsen, känns som om den här månaden är körd. Fan!
    Men om du har äl-värk nu? Då är väl ägget på väg o ni har 24-48 h på er? Eller hur funkar det igen? =/
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3