• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-09-10 11:56:26 följande:
    Det går säkert bra. Nu har jag ingen möjlghet att kolla FL mer idag, men jag håller tummarna för dig!
    Åhhh, du kör från din iPhone, hur funkar det?

Är det kanske nån mer som har FL i sin iPhone? Glad Och kan ni rekommendera den eller?
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-09-10 13:58:45 följande:
    Jag har laddat ner den appen med.. den är ju gratis så testa kan man ju göra. Men det är lite buggigt när det gäller vilken sida som visas... alltså.. det står att man har senaste sidan framme men den visar första i en tråd. Om man då väljer näst sista och sen sista igen så funkar det som det ska.

Ahhh, tack för svar! Tror jag ska testa den då... Glad

• SoMa72
    Pilgrimmen skrev 2010-09-10 14:59:34 följande:
    Nepp nu kan man nästan säga att jag fått ett mf konstaterat. Det syntes knappt någonting på testet nu. Så nu är det väl bara till att invänta missfallet och hoppas på att kroppen snart kommer igång igen. Och hoppas på att det tar sig utan mens emellan, annars blir det en låååång väntan!
    Faaaan då
    Jag skickar massor av uppmuntrande kramar och som sagt, det är inte kört än....
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-14 13:15:18
    följande:Tittar in och blåser lite hcg på er alla! ****BLÅÅÅÅÅÅÅS****
    Hoppas det kommer ett plus-stim snart!
    Heja heja tjejer!
    Vad gulligt av dig! Solig Hoppas det funkar också!

Kram
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-16 19:59:25 följande:
    Hej!
    Tänkte bara berätta att mina blödningar har avtagit, så förhoppningsvis var det falskt alarm. Har dock en jäkla molvärk som kommer och går, men det ska tydligen vara normalt.
    På tisdag ska jag göra VUL och det ska bli jätteskönt, förhoppningsvis får vi se att allt ser bra ut då.

Tack alla underbara tjejer för ert stöd, jag återkommer med fortsättning om några dagar...
    Kram!
    Vad skönt att höra att de har avtagit, gumman!!!! Vi fortsätter hoppas att allt är OK i lilla magen.. .Bra med VUL på tisdag, så du kan känna dig lugnare.

Vi tänker på dig! Hjärta

Kram
  • SoMa72

BIM SEPTEMBER
    19sept - En Elva ( 5:e försöket efter MA i maj- 10)
    25-26 sept?  - Mallanis ( 3:e försöket efter Mf juni, MA i dec -09) ÄL 10-16 sept?
    24-26 sept - Pancakes (5:e försöket, MA april-2010)
    28 sept.-Lillamy3 (4e efter mf i maj. fortfarande utan pergo. Fick EN egen cykel Hoppas på en egen äl til! (ca 14 sept))
    30 sept - MCT79 - (1:a försöket efter Mf aug-10, X jan-10)

BIM OKTOBER
    2 oktober- Pixan (  5 försöket efter mf april även mf feb)
    9 okt - Atti (4:e försöket efter ma juni-10, om vi försöker)
    11 okt - Mimmi80 (5:e försöket efter MF) ÄL 26 sept?
    11 okt - Pilgrimmen (4e försöket efter mf juli-10 och 1a efter mf sep-10)
    11 okt - Knuts76 (försökt sen -05)
    14 okt - SoMa72 (6:e försöket efter MF i apr -10)

Gick inte bra.... Gråter Fick mens igår, så nu har jag lagt mig till oktober....

• SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-17 10:31:29 följande:
    Trist... Usch, jag vet hur besviken man blir. Jag blir helt off i flera dagar. Kram till dig!
    Tack, vad gullig du är!! Igår var jag superknäckt och höll på att gråta på jobbet flera ggr, men nu har jag förlikat mig med tanken och hoppas på nästa månad istället.... Fast man undrar ju hur lång tid det ska ta att bli gravid igen efter ma/mf, nu blir det 6:e försöket... Tänk om mina ägg har blivit för gamla nu eller nåt? Får väl kanske avvakta tills det gått 1 år och sen påbörja nån utredning.

Kram tillbaka!
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-17 11:09:32 följande:
    Om min mens kommer nästa vecka så är jag också inne på 6:e försöket sen. Du är inte ensam! Ibland tar det tid utan att det finns nån riktig anledning.
    Jo, jag vet ju det... Det blir när det blir, men man kan ju aldrig veta ändå, finns inga garantier för att det funkar ige och sen är iaf jag lite orolig för ett nytt ma/mf, men det är ingen idé att skrämma upp sig i förväg. =) Så bort med såna tankar...

Håller tummarna för att din mens INTE kommer nästa vecka! Och om den, mot förmodan, skulle göra det, så får vi fortsätta kämpa tillsammans! =)
  • SoMa72

En liten undran... Jag har börjat få järnsmak i munnen, eller rättare sagt, allt jag äter smakar superkonstigt... Trodde det var fel på vinet i fredags, maten i lördags och igår osv, men det är lika illa idag... Mjukosten på knäcket samt äpplet på fm smakade APA! Vad kan sånt bero på? Kan man ha amalgamförgiftning? Har ju precis haft mens, så jag kan ju inte vara gravid direkt... Eller visserligen var mensen ovanligt kort, ska jag ta ett test ändå?

Nån som har några tips? Förvånad

• SoMa72
    MCT79 skrev 2010-09-20 12:14:10 följande:
    Testa!!  Cool
    Jag får väl göra det!!! =)
    Testade ju Minus på bim -2 och -3, men man vet aldrig... Sen kom ju mensen fast bara tor-lör, brukar vanligtvis ha ca en vecka... Och inte har jag ätit några pinjenötter sen i förra veckan, har hört att man kan få konstig smak efter det, men ska det sitta i flera dagar?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3