Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Muffe80 skrev 2010-07-22 09:48:20 följande:

Sugarrush, då kanske det finns hopp ändå, som jag trodde

Det är inte konstigt att det inte visar ngt på bim - 2 tycker jag, jag fick mitt plus först på bim +3 sist.

Det är rätt svårt att inte testa sig nu, men imorse skyndade jag mig till toan för att kissa snabbt så jag inte skulle hinna grabba ett test och kolla hihi.

Vi ska ta ett test på lördag tror jag, om inte mensen har kommit.

Just nu känns det som mensvärk hos mig, jobbigt. Plus att jag sitter på jobbet och starkt känner av hur köket lagar mat... och det är ändå lång bit till mitt kontor.. mystiskt :)

Om jag har menssymtom nu, som varat i ca 10 dagar så kommer jag inte gilla min kropp, det betyder ju att jag känner masa saker och går runt och har ont både vid äl och mens och jag vill ha det som när jag åt p-piller... Kände inget av ngt och vips kom mensen som en klocka, det är perfekt!

I dag är mina bröst tunga som bly, jobbigt att gå snabbt för då gör det ont haha!

Låter ju som du har något på gång Muffe!
  • sugarrush

Har ingen aning. Nja, det började ju 1 vecka efter ÄL, men isåfall borde det väl synas på testet, tänker jag.
    Eller så var det bara en mellanblödning jag hade?
    Eller så var det rester efter missfallet tre veckor efter? Men det hade ju inte blött på två veckor alls innan, så det verkar också lite märkligt. Eller kan det komma skräp ut så sent???
    Det har ju inte varit några klumpar, bara brunt...

*förvirrad*

• sugarrush

Japp, vi hade sex när det började.
    Vet inte vad jag ska tro om det.
    (Det var dock så när mitt MF började, att vi hade sex och så började jag blöda.. så jag vet inte vad jag ska tro. Kan det ha varit ett tidigt MF p.g.a. sexet?)

• sugarrush

LillaMy: det låter som när jag var gravid ungefär. Ett hiskeligt humör och hård i magen! Och hungrig! Hoppas hoppas!

• sugarrush

Och DÄR kom de stora bruna mensflytningarna igång. Dags att plocka fram tampongerna och säga adjöss till den här månadens hopp!
    Fast det var ju väldigt väntat...
    Good luck ni andra!

• sugarrush
    Happiness skrev 2010-07-22 19:54:12 följande:
    Åh nej säg inte att tant röd bultar på din dörr också. Nästa månad ska jag rulla ut lite taggtråd runt era hus med speciella häx-fångareDemon Come on red witch.....Funderar på att gräva stora vallgravar utanför oss så inte MF-häxan kommer in här.
    Happi: Jag beställer genast en grävskopa så du slipper anstränga dig i onödan.. Efter denna helg ska det inte vara något mer blod här! taggtråd säger du... låter bra! Elstängsel kanske invirat i taggtråden? Med lite krigsminor strösslat på marken utanför..?

Mimmi80: Abslolut, en stor bloody mary med MYCKET sprit! Gärna!! Har redan värmt upp med lite baginbox-vin ikväll, var så förbannad på mensjäkeln!
    Mensen var 1-2 dagar tidig, den var ju beräknad på lördag egentligen. Imorrn kommer det färska blodet att flöööööda, idag har det mest kommit en massa massa brunt... (fick t.o.m. upplysa sambon tillika hemmets tvättansvariga att det inte var så att jag bajsat i byxorna...hehe..)
    Det enda positiva är att jag faktiskt ännu inte fått den där djävuls-mensvärken som jag vanligtvis har. Kanske ändrade sig kroppen efter missfallet... i dont know. Men den är ruskigt skön att slippa.

Nu jäklar! Nu kommer månaden då vi ska plussa!
  • sugarrush

Jag har också symtom! Jag har yrsel och är kissnödig! Men det kan väl inte ha att göra med den där bag in boxen som står på bänken..?
    Tror jag inte nej.
    Yr som sagt, samt kissenödig, jag är nog gravid

• sugarrush

Har lite svårt att stava också och sluddrar lite, kan det också vara gravsymptom tro? Hmmm

• sugarrush

Muffe, det gjorde jag också! Kollade BF och sånt... Dum man är alltså! Nästa månad ska jag försöka hålla mig borta från sånt, och ska även försöka minska min närvaro här på FL också.

Ligger själv här med mensvärk och kvider, mensen är prick på dagen (även om jag hade bruna flytningar 6 dagar innan.)
    Är trött och ledsen på allt det här nu.

• sugarrush

Själv känner jag igen min kära helvetes-mensvärk. Den har jag haft varje månad senaste året, och känns exakt likadant som när jag fick MF. Har skitstarka tabletter att ta vid nödläge men nu hittar jag dem fan inte!!!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3