Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Skruttnorpan, vad spännande!!! Min erfarenhet är också att syns det det minsta lilla så är det positivt. Är man inte gravid syns det absolut ingenting. Hur många dagar till BIM är det?
Skruttnorpan, vad spännande!!! Min erfarenhet är också att syns det det minsta lilla så är det positivt. Är man inte gravid syns det absolut ingenting. Hur många dagar till BIM är det?
Men, Sugar vad är det jag ser?? Wiiiiiiiiih! Solklart ju på BIM-5!
Ojojoj, vad magiskt med plussen!!!! Vilken månad! Jag håller tummarna för att ni andra BIM-are joinar plusvågen nu också! Åh, man blir alldeles varm och glad inombords :)
Sugarrush, det är ett tydligt streck ju! Åh, vad kul!!!!
Alicia, välkomna till andra tråden! Det behövs lite nya plussare där också. Den börjar fyllas upp av mammor nu så vi behöver fylla på med lite ny kraft :)
Men visst kan man väl få hänga kvar lite här med sina gamla vänner också? Det är vi ju flera som gör. Det gäller bara att välja sina ord och mer finnas som stöd för de som inte plussat och hjälpa till att tyda test och peppa, än att babbla på om vilken barnvagn man ha kollat på eller att man känner sig tjock och inte vet vilka mammabyxor man ska välja etc. Sånt sticker i ögonen, det minns jag. Det kan man ha andra tråden till.
Jag skulle skriva Alicia och Sugarrush...det ena föll bort, haha.
Finfint plus förresten, Sugarrush!