Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2010-10-14 08:19:47 följande:
    Happ, stora BIM-dagen är här... Testade och fick ett stort, fett Minus (som väntat), nu är det bara att invänta menseländet då... Rynkar på näsan Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!  
    Neeeej, vad trist. Skit också! Jag vet precis hur sur man blir! Stor kram till dig! Hoppas det går bättre nästa månad!
  • Pancakes

MCT, vad kul med ditt läkarbesök! Skönt att bli tagen på allvar. Vart gick du nånstans? I Jakobsberg?
    Nu ska du se att det vänder!

• Pancakes
    sugarrush skrev 2010-10-14 08:42:14 följande:
    Åh vad trist SoMa. Bit ihop, vår tid kommer! Själv är jag lite sur på sambon som var för trött för sex igår... Tänk om vi missar ÄL nu, jag ska ju bort i flera dagar nu ju.... (eller ja, klart han inte ska ha sex om han inte vill men, ja, ni fattar...)
    Har haft samma diskussioner med min sambo flera gånger. Men nånstans har de väl rätt, det blir så otroligt trist om man ska ha sex i produktionssyfte hela tiden utan att vilja. Men själv är man så besatt så man ser det inte så riktigt.
  • Pancakes
    SoMa72 skrev 2010-10-14 08:51:09 följande:
    Tack, jag biter ihop för fullt, men hade ju satt stor tilltro till Rosenroten den här månaden, men icke! =(
    Du, jag förstår dig precis, så var det för oss lite förra månaden också, jag blev sur/ledsen/besviken till max..
    Stackars killarna...vi tjejer är lite galna :) Den månaden det tog sig för oss mer eller mindre tvingade jag sambon till massa sex. Han fick knappt upp den till slut. Romantiskt minne av hur bebisen blev till, haha.
  • Pancakes
    SoMa72 skrev 2010-10-14 08:57:48 följande:
    Jo, jag förstår dem också, men i vanliga fall tackar de ALDRIG nej till sex o inte är de för trötta heller, därför känns det lite extra surt vid såna här tillfällen....
    Det är nog pressen som gör det och att de vet att vi tjejer inte riktigt gör det för nöjets skull utan har andra motiv. Det blir väl inte så upphetsande kanske.
  • Pancakes

Åh, BIM -6 är ju tidigt. Vad som helst kan hända! Håller tummarna!

• Pancakes

Solklart Annaj84! GRATTIS!!!!

Pilgrimmen, dina plus kommer bli starkare ska du se! Du har fortfarande så långt innan BIM. Vågar mig på ett lite försiktigt grattis där också.

• Pancakes

Jaaaa, Pilgrimmen, jag ser!!!! Tjohoooooo!

• Pancakes

Ja, nu kommer det ett plusstim! Känner det på mig! Statistiken i tråden säger att det kommer ett plusstim var fjärde vecka så nu är det dags :)

• Pancakes

Instämmer med Sugarrush! Du ÄR gravid Pilgrimmen! Jag var också helt testnojig i början men la sedan av helt för man blir galen när man ska tolka. Jag har inte tagit ett test på flera veckor och tänker inte göra det heller. Onödig stress!

Kul att det är många ÄL på gång! Heja heja!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3