Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Blev taggad att testa eftersom tappen är helt stängd... Har aldrig kännt så förut...
Önskar oss många semesterbäbisar!!!
Å mimmi gumman.. jag vet hur det känns... det känns som man bara väntar hela tiden.. du har försökte länge efter ditt mf nu... men för varje månad det inte tar sig så kommer du en månad närmare plusset... jag har ju att tur och plussat igen efter att det gått åt skogen.. inte för att det gått vägen de gångerna heller men ändå... man får ju nått slags kvitto på att en del av tillverkningen fungerar iaf..
Sugar, skönt att du kan hitta glimtarna och fördelarna med att inte var preggo med! Hoppas din kropp rycker upp sig och rätar ut sig snart. ;)
Pixan, jag vet inte.. testade i morse... *duh* fick nått infall.. jag vet ju inte ens när jag har bim, har rätt ömma bröst så jag tänkte kaaasnske... det är ju två veckor sen jag fick rätt starkt utslag i Paris på mina äl-tester... men sen fick jag ju utslag IGEN i helgen som var.. så jag är lite vilse... jag vet inte när jag ska testa faktiskt... väntar väl på nått slags tecken...:) När ska du testa då?
Usch, det är jättejobbigt att träffa bebisar som skulle va lika gamla som ens egna barn Jag har en kompis som har en son som är lika gammal som vårt barn (första mf´et) skulle ha varit.. Jättejobbigt! Jag klarade inte av att umgås speciellt mkt med min kompis under hennes graviditet, o inte heller när grabben var nyfödd... Var tvungen att hålla mig undan för att orka, blev så tydligt vad jag misst..
I dag är en riktig surdag, pms från hell, bitch på jobbet o mot kärleken, lessen, uppgiven, frustrerad.. Tanten verkar komma här nu, o ta annat besvär med sig med, vill inte! Hade dessutom bokat en tid hos frissan för klippning o färg för flera veckor sedan, som jag skulle till idag. Har sett fram emot detta flera dagar, speciellt i dag, att få bli lite ompysslad, känna sig lite fin.. Tyvärr blev klipptiden inställd, vilket inte gjorde min dag bättre...
Ursäkta mitt gnäll!! Jag hoppas att ni har haft bättre dagar, o att ni som snart har BIM får fina plus på testerna!!
Är ni förresten lika korkade som jag? Redan innan äl funderar jag över när bf skulle kunna bli, om jag skulle bli gravid nu, o när vi kan berätta för familjerna! nu den här gången tänkte jag att, ohh, då kan vi berätta på jul att vi väntar barn.. Fattar inte varför jag tänker så, för det får till följd att jag sörjer de där dagarna sen, när de kommer. Gör inte det hela lättare direkt...
Hur går det för dig då Pixan`? Några symtom åt endera hållet? Jag tror inte jag har bim i morrn... men det återstår att se... har ömma bröst, ilningar över äggstockarna men inte de där typiska dragningarna som jag haft de två senaste månaderna...
Tog ett äl-test i morse som var rätt svagt så nått plus lär ju inte vara på intågande heller. *suck*
I morgon åker vi till sambons föräldrar... 6 timmars bilresa.
*massor massor massor med kramar till er tjejer!!!!* Snart är det vår tur... hoppas jag..
Hej tjejer!
På väg hem igen nu. Ingen mens i sikte och ömma bröst. På dag 36 tror jag... Brukar ha 28 dagars cykel ... Irriterande!!
Jaja... Vääänta...