• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag fick lite nummer när jag ringde rådgivningen på danderyd... ringde precis till Sigtuna Gyn som har rätt bra rykte och ska få komma dit nästa onsdag den 13.e... hon tyckte absolut att jag ska kollas upp...

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-05 13:11:50 följande:
    MCT, kära vän vad ledsen jag blir! Stora kramar till dig! Vad är det för dumheter kroppen håller på med. Se till att få missfallet dokumenterat nu så du får hjälp! Nu har du varit med om nog!
    Eller finns det en chans att det är mensen som kom och att det är gammalt hcg som gav utslag på stickan?
    Näe det var nytt.. har testat heltblankt emellan och testade kritvitt både fredag och lördag...

men nu har jag bokat tid för utredning.. och det utan att behöva tjata ett endaste dugg...
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-10-05 13:36:12 följande:
    Men vad f-n?!?! Rynkar på näsan Är du SÄKER på att det är helt kört och inte bara en liten bim-blödning?

Skickar massor med tröstkramar till dig, gumman!!!
    Plusset bleknar så jag är säker..
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-10-05 13:40:02 följande:
    Skit oxå! =( Varför är livet så j-a orättvist för? Ursäkta om jag svär, men blir både ledsen och förbannad...
    yep....me too...
  • MCT79
    sofy skrev 2010-10-05 14:15:08 följande:
    Men MCT.. jag blödde också, färskt blod. Mina bröst ömmade inte heller då. Är du säker? Jävla skit isåfall :( Har du ingen bild på testet?
    Testar ju såklart i morrn igen men jag är 95% säker...
  • MCT79
    Pilgrimmen skrev 2010-10-05 19:12:13 följande:
    Fyyy fan va ledsen jag blir! Åh......

Och jag som hade en sån bra dag idag för idag, 24 dagar efter missfallet har jag ÄNTLIGEN fått tokpositivt på ältestet...Men som sagt, nu blev jag jätte ledsen!

Cyberkramar om dig!
    Men åhhh jag vill att du ska vara GLAAAAAD över din ÄL! Jag överlever!! Sexa nu duktigt ikväll och gör mig stolt! ;)
  • MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-10-05 19:57:02 följande:
    NEJ!! Inte skulle du hamna hos mig på BIM-listan ju. Usch: Stackars dig.

Stor kram och hoppas någon läkare kan komma fram till varför det inte vill fastna hos dig.
    Ja jag hoppas också att jag kan få några svar, men det är tydligen inte alltid man får det... Bara vänta ut blödningen, köra på igen och hoppas hoppas...
  • MCT79

Yes Pilgrimmen, en sån känsla hade jag förra månaden, redan ett par dar efter äl så "visste" jag...=))

Jag har testat idag... blöder fortfarande färskt rött, som en mens.. men inga stora koagler som förra månaden.. mer slemmigt? (oookej här delar vi allt...)
    Testade i går em och tyckte det var starkare än på ,morgonen... tänkte att det var inbillning men det jag tog nu på morgonen är också starkare än igår morse...? Igår gick det inte att fånga på bild ju.... Nu är ju frågan... är det starkare än på bim? Å varför blöder jag isf??? Förra månaden testade jag ju neg. två dar efter att blödningen startade....

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-06 09:04:38 följande:
    Joooo, men jag ser strecket! Jag tycker det är tydligare! Åh, vad förvirrande med blödningen! Kan du inte åka in och kolla med VUL. Nåt kanske de kan se?
    Nja dom ser nog inget alls nu.... jag väntar.. jag har ju en tid nästa onsdag för utredning... lyckan vore väl om man kom dit och allt var bra,... haha... drömma får man ju.. =)
  • MCT79
    Aina83 skrev 2010-10-06 09:06:50 följande:
    Hur orkar ni?

Jag orkar snart inte längre=(

Försökt i 1år nu, och vi ska ta hjälp nu, är det inte mensen som kommer, nej då får jag missfall, vrf är livet så jävla orättvist för?=( 
    Jag vet hur du känner.... i slutet av nov är  det ett år sen jag tog ut min spiral.. 1 utomkveds och två (?) mf sen dess...  jag vet inte hur man orkar.. det är väl målet antar jag? Om man ger upp så kommer man ju garanterat inte att nå det... jag tror bara det är viktigt att man tillåter sig själv att gräva ner sig ett par dar när det går åt skogen, att ta nya krafter och se försöka se framåt...
    Att prata med varann... vi gick om varann här förra månaden... jag var ledsen min sambo men men vi pratade inte om det rakt ut... det gjorde vi igår... ordentligt.

Min sambo längtar något oerhört efter barn... å jag har nån slags skräck inom mig att om det fortsätter gå åt skogen så kommer han inte vilja vara med mig.. det pratade vi om igår och nu känns det bättre...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3