• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ja skumt är det... bortsett från tre dagar 24-26:e så har de sett ut såhär nu sen den 19:e.... tio dar liksom, jag kanske har hcg kvar som den reagerar på??

I kroppen.. har haft rejäla älsmärtor och flytningar i helgen som var... precis då när stickan INTE visade nått som liknade positivt... ?!

Jag blir inte klok på det här... befruktad undrar du Pilgrimmen.. omöjligt är det ju inte men jag har ju inte "plussat" så tidigt innan ändå...

LillaMy mannen orkar nog! Frågan är om jag gör det! ;)

• MCT79

Just ja.. ömma bröst har jag med vilket skulle stämma med ÄL förra veckan för de brukar börja ömma nån vecka efter äl.

• MCT79

Sugarrush okej... jag lyder! ;)

Det skumma är att de varit så så lääänge... jaja... bara mysa vidare. ;)
    Tog ett gravtest bara för att kontrollera att inget sånt spökar men det var snövitt så! Skönt det iaf..=)

• MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-10-30 07:43:07 följande:
    Det är ju lite olika när ontet kommer i förhållande till äl. Eller i vart fall individuellt... Jag brukar få ont och äl-flytningar 3-4 dagar innan fullt utslag på stickan. Som nu sist så började det och var som värst ont på torsdagen, men pos äl-test på söndagen. Äl-flytningar från ca tors-månd i varierade grad.
    Jo jag brukar också få ont och flytningar innan jag får utslag på testen... men jag har aldrig haft utslag såhär många dagar...Antingen har jag inte haft nån äl alls, att kroppen inte klarar det, eller så har jag haft två.
  • MCT79
    FruW skrev 2010-10-30 10:08:37 följande:
    Lillamy - grattis vännen!! Jättefina plus!

MCT - mina äl-tester (som jag ju inte tar längre då.. Flört) brukar alltid ge utslag ngn dag efter mina äl-flytningar o känningar. Kanske är det så för dig också..?

BIM om en vecka här, har redan börjat dregla över gravtesterna,,, vill vill vill testa, men är ju helt korkat så,,,,
    Jupps det är så för mig också.. skrev ju det tidigare. ;)
  • MCT79

INgetdera egentligen Mimmi... om man har flytningar och älsmärtor FÖRE utslag på stickorna, och äl  kommer 24-48 timmar efter utslag på stickorna så...hmm... bäst är nog att mysa järnet jämt! Men vem orkar det!  :D

• MCT79

Idag var det svagare igen... så  dagar "nästanplus" igen.... weird. Myser iaf... sambon lycklig.. ;)

Vore roligt att veta vilken bim man ska sikta på!

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-10-31 13:39:17 följande:
    Jäklars vilken lång mens man fick nu då! Jag brukar ha 3-4 dagar vanligtvis, nu blöder jag fortfarande efter 7 dagar!
    Hade ni en extralång mens efter era missfall? Betyder det att det fortfarande fanns rester i livmodern som behövde komma ut?
    Jag har ju haft två tiiidigt mf sista två månaderna och min mens har gått från ca 5 dagar till 8 första månaden och 7 andra.. så den blev lite längre. Vad det beror på har jag dock ingen aning om..

IDAG var mitt äl-test svagare igen...
  • MCT79
    MelikaH skrev 2010-11-01 09:09:03 följande:
    Min ¨riktiga¨ mens jag fick efter mitt MA varade i sju dagar men de sista dagarna var det mer rosa.
    Men min mens har nästan alltid varat i sju dagar även innan MA.
    Jag tror inte att det är något, kanske bara bra att du blöder och blir helt ¨ren¨ ?! 
    Jag tror du citerade fel nu... mitt var ett svar på Sugarrush fråga...
  • MCT79

Sugar: hahaha, ja minst en gång... haha... spännande med bim nu.. antingen 3-4 november... eller 11-12 sådär!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3