Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Skönt att du fick träffa läkare nu Tejj och att det händer nåt! Låter bra att du får göra nåt som får igång regelbunden mens. Låter väl som att du borde sluta med pillren om du blir gravid. Du kan ju alltid ringa och fråga den dag du plussar också. Så slipper du stressa med att ringa nu innan resan.

Ha ni en riktigt lugn och mysig resa!! Usch, vad avundsjuk jag är! Vill också!! :)

• Pancakes

Brun flytning här också! Antar att det är mensen som är på gång :( Skit också!

• Pancakes

Mallanis.....ååååh, vad jag lider med dig! Stackars stackars dig! Hur mår du, blir det Cytotec eller skrapning? Jättestor kram!

• Pancakes

Japp, mensen är här på riktigt idag. Suck! Ja ja, nu vet jag i alla fall hur lång cykeln är efter missfallet, den har minskat med två dagar så ÄL var nog inte riktigt där jag trodde att den var. Den borde varit på onsdagen och vi hade sex tisdag och torsdag så det borde ju ha tagit sig kan man tycka. Men men, bättre lycka nästa gång!

MCT och Mimmie, mensen kom för er också alltså?

• Pancakes

Jaha, då var man ensam i juli då :(

{#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}

20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
    28 maj -Längtan efter liten (3 försöket efter 3 mf på raken, MA feb-10) 
    29 maj - odd (första försöket efter 4de mf på raken maj-10)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    2 juni Mimmi80 (osäkert!) 1 försöket efter MF i april, även MF augusti-09
    6 juni - Happiness ( MA nov -09, försöker med IVF)
    30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_flower}JULI{#lang_emotions_flower}
    1 juli Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    Smålands jänta i storstaden (MF dec-09, MA maj-10)
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Puttekulan (6:e försöket efter MF dec-09) förväntad mens 25 maj

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    maria204 BF 31/12-2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Mallanis BF 19/1
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-06-03 16:54:21 följande:
    Pancakes! Yes min mens kom den också, men du är nästan inte ensam i Juli, jag är ju bara en dag före dig! Du å jag Alfred, kommer du ihåg? ;)
    Självklart! VI hänger ihop! Bättre lycka nästa gång! Vi får ändå glädjas åt att mensen kommer som den ska och att våra cykler är så regelbundna och fina. Det finns ju faktiskt de som inte har ÄL alls och väldigt oregelbunden mens! Nä, nu ska vi vara positiva!
  • Pancakes

Ååååh, underbara Happiness och Odd, ser era plus tydligt! Fantastiskt! Är så glada för er skull, ni förtjänar det verkligen båda två! Stor kram på er!

Bev, vad underbart att du fick se hjärtat slå!!! Jag kan inte ens föreställa mig den lyckokänslan det måste vara!

• Pancakes
    Odetta skrev 2010-06-04 09:29:17 följande:
    Nostalgisk och sentimental är jag med förresten, har svårt för att slita mig  (om ni andra tycker att det blir för mycket positivt test snack så säg till, då respekterar jag det och spammar den andra tråden istället. Jag vet att det kan kännas jobbigt att läsa om det ibland när humöret sjunker)
    Nej då! Är så glad för din skull! Att andra i samma situation plussar inger ju hopp! Visst blir man lite avis men sånt är livet! Du har gått igenom så mycket mer än jag och det är bara två månader sen mitt missfall så jag unnar dig verkligen detta!!!! kram!
  • Pancakes

Vad skönt Odd att du får prata med nån! De kommer säkert säga att slemhinnorna är extra känsliga och att det är därför det blöder vid sex. Jag tror inte man kan få missfall vid sex! Jag frågade BM om det och hon sa nej. Däremot sattes mitt missfall IGÅNG av sex, alltså fostret var redan dött sedan några veckor och själva sexet var det som satte igång utdrivandet men då var det ju inget jag kunnat göra ändå.

• Pancakes
    Happiness skrev 2010-06-04 09:53:11 följande:
    Men jag ser mig inte alls som gravid bara så alla vet...min testdag är på söndag..HAHA tjatar som en papegoja men det är sant. For now.... not pregnant!

Håller tummarna för dig Pancakes....snart går det vägen för oss ALLA!!! KRAM!
    Ok, vi lägger locket på ett par dagar :)
    Du och jag som båda skulle testa på söndag ju!! Attans, det blev inte så för min del! Men förhoppningsvis ökar stastistiken för dig då! Jag får trösta mig med att jag får dricka sju sorters vin på avsmakningsmenyn på bröllopsdagen i helgen istället!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3