• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Hej alla!
    Varit lite tyst från mig.. livet ni vet. Allt rullar på i galen takt... det positiva är väl att mina tankar på ÄL och ÄL hit och dit skjutits lite åt sidan... det negativa... inget sex heller! F-n, det blir det inga ban på! Får försöka förföra ikväll!

HEJ! till alla nya, gud vad trist att ni behöver joina oss i tråden, varmt välkomna dock! *kram!*

Happiness, gud vad spännande!! Håller alla tummar och tår!

Tejj, hur går det för dig? Blev det nått mer av den begynnande ÄL stegringen?

Odd; hoppas det går som det ska denna gången och att du får med dig dina tjejer hem igen!!! Å ha några underbara slappedagar med hela familjen nu!

• kajsalisa

Lycka till idag Happiness. Hoppas dom hittar massor av fina ägg.
    Stor kram

• Sommaren2005

Jag tror detta är en magiskt tråd. Igår plussade jag, tre dagar efter bim (jag har inte vågat innan, jätetknasigt men jag har varit så rädd för resultatet) efter 14 månaders försök att bli gravid. Hade ett mf förra månaden så det tog sig direkt igen. Hoppas bara på att det lilla fröet STANNAR KVAR!
    {#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}

12 maj - Mallanis (3-4 försöket efter MA nov 09
    20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
    25 maj -puttekulan(6:e försöket efter MF dec-09)
    27-28 maj- LittleJunia (2:a försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    29 maj - odd (första försöket efter 4de mf på raken maj-10)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    2-3 juni Pancakes (MA början på april-2010)
    4 juni MCT79 (2:a försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    maria204
    Mimmi80

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Smålands jänta BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
  • MCT79

Stooort grattis Sommaren2005!!!   Woohooo!! bra tråd det här!! Eller så är det värmen och ljuset som gör nåt med våra kroppar!

• rulltantulltan

Hej och välkomna alla nya

Idag är det 8 dagar kvar till BIM men jag har haft småblödningar i 2 dagar nu och lite ont i tjejmagen....hoppas på att det är nidblödning men kan de hålla på flera dagar??? någon som vet eller har egna erfarenheter??

Hoppas i alla fall att det e en liten som växer där inne...

Kram

• MCT79
    rulltantulltan skrev 2010-05-21 09:56:04 följande:
    Hej och välkomna alla nya Idag är det 8 dagar kvar till BIM men jag har haft småblödningar i 2 dagar nu och lite ont i tjejmagen....hoppas på att det är nidblödning men kan de hålla på flera dagar??? någon som vet eller har egna erfarenheter?? Hoppas i alla fall att det e en liten som växer där inne...   Kram
    Ja det låter ju onekligen som att det skulle kunna vara det! Håller mina tummar!
  • rontgensyrran

Grattis Sommaren2005!!! Visst är det en mirakeltråd!!! Idag är jag i v 7+0. Och fick en gigant flytning och jag som inte har så mycket annars fick direkt panik och tänkte nu händer det igen! Nu är det kört! Men änså länge är det inte mer en flytning.

Blåser gravbaciller över er!!!

Tänker på dig Happiness idag! Happy easter ;P Och ODD, jag vill så gärna att det går bra för dig i USA och flickorna kommer med dig hem! Kram på er!

• kajsalisa

Grattis sommaren2005. Kom gärna och besök oss i tråden för oss som har plussat. Länken finns i trådstarten.

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-05-21 07:49:13 följande:
    Hej alla!Varit lite tyst från mig.. livet ni vet. Allt rullar på i galen takt... det positiva är väl att mina tankar på ÄL och ÄL hit och dit skjutits lite åt sidan... det negativa... inget sex heller! F-n, det blir det inga ban på! Får försöka förföra ikväll!
    Samma här! Vi har ju ÄL och BIM precis samtidigt du och jag så jag har tänkt på dig! Ingen jättesexig vecka för mig heller. Vi jobbar som galningar just nu och har massa planerat så det hinns knappt med.  ÄL borde varit igår eller idag. Det blev lite rutinsex igår trots att jag var supertrött, vad gör man inte :)

Ikväll ska vi ut så antagligen blir vi väl lite fyllekåta när vi kommer hem. Hehe, kul sätt att göra barn på, stackars unge i såna fall..

Happiness, hur har det gått för dig idag?

Grattis Sommaren2005, vilket flyt att bara plussa så där direkt!

Röntensyrran, en flytning är ingen fara. Det finns massor av trådar här med gravida tjejer som klagar över mycket flytning så det är nog bara ett gott tecken :)

Kajsalisa, hur mår du då?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3