Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Har äckelsmak i munnen idag igen. Och är sjukligt törstig, vilket brukar vara ett gravtecken här.
Någon slags molvärk som förhoppningsvis INTE är mensvärk.
Vi får väl se...
SoMa, nu har jag typ finkammat hela FL om bruna flytningar vid BIM i samband med plusset, och det verkar som om det går bra för de allra flesta. Mina flytningar har tilltagit lite under dagen så jag känner mig lite orolig. Ska försöka hålla mig positiv...
Vet inte om de måste göra ngn särskild undersökning för att se att man behöver progesteron... har ingen aning! Funderar starkt på att gå till hälsokosten och se om det finns där som kräm, finns ju på internet iallafall i krämform. Jag började dock med 1/4 tablett albyl minor imorse. Får se om det kan göra någon skillnad.
Men fan vad nervös man är nurå.
Muffe, mängden i 1/4 albyl minor är mindre än i Trombyl.
Trombyl har en så svag dos att den inte ger någon fara för fostret, men minskar risk för blodpropp i moderkakan (som kan vara en anledning till tidiga missfall).
Tar man upp till 1/3 albyl minor ska det inte vara någon fara med läkemedelsmängden. (Jag fick t.o.m. tanten på apoteket att intyga att 1/4 albyl minor innehöll samma verksamma ämne och samma mängd som 1 trombyl-tablett!)
Ja, hoppas vi kan ta oss dit snart!
Jag kommer dit när de bruna flytningarna försvunnit och jag lyckats plussa på CB digital!
Har du ätit albyl minor vid tidigare grav?
Alicia
Jajemen, snart är det din tur, Alicia. Vi hejar och hejar och hejar på dig!
Jag har äckelsmaken i munnen fortfarande, skulle kunna döva den med aftereight (fan, asken är snart slut! ) men är liksom inte sugen, för ovanlighetens skull. Antingen så är jag gravidillamående eller så har jag förätit mig på aftereight (kanske det mest troliga... )