Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
SoMa, ditt test idag är ju klart starkare!
Jag tror på en ofarlig blödning! Kram!
SoMa, ditt test idag är ju klart starkare!
Jag tror på en ofarlig blödning! Kram!
Jag har hållit mig ifrån facebook bra länge nu. För jag orkar inte med alla jävla bebisbilder och ultraljudshejarop och skit! Idag gick jag in och såg att syrran uppdaterat med att berätta om sin graviditet, och alla gratulerar förstås... åh vad jag är avundsjuk! Fan vad jag är bitter och ledsen fortfarande.
Kommer det här nånsin försvinna?
Jag har börjat på hormonbehandling i går så jag ska på vul, mån nästa vecka och hoppas då att mina äggblåsor är på gång igen.
Fasen vad det e jobbigt att bara vänta på pluss..igen..
och jag håller med visst fasen e det jobbigt när alla är gravida runt omkring en, bittar japp totalt. Jag har varit så bitter de sista tre månaderna att jag inte mått så bra, vägrat träffa min mans familj för hans bror ska ha barn nu i mars. Samma dag vi kom hem från sjukhuset efter missfallet som ingen visste om berättade de den stora fina glada nyheten att de skulle ha barn och att de var i vecka 14.
Så nu känns det som att jag måste släppa det och vara lycklig för deras skull. Fast jag retar mig. Annars tror jag inte att jag blir med barn själv. :(
Jag har börjat på hormonbehandling i går så jag ska på vul, mån nästa vecka och hoppas då att mina äggblåsor är på gång igen.
Tänk inte på BF, tänk på att det är superpositivt att du vill hem och sova i soffan.... det kan betyda GRAVIDITET!!!!
En julibebis blir det isåfall!
Fasen vad najs!
Bra, lova det!
Själv är jag sugen på att dränka mina sorger i en halvflaska periquita , men vågar inte innan mensen behagar dyka upp.
Alltså, jag har lite konstig smak i munnen. Kan det vara för att har tryckt i mig tre after eight? Eller kan det betyda något annat? Hmmm... *funderar*