Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Själv så är jag ledig på förmiddagen idag. Trött, men det beror nog mest på att vårt barndalarm kom på att det bar tvunget att påpeka att batteriet nästan var slut, kl 4 i natt. Så knappast symptom
Åh, Sugarrush...det kommer gå jättebra! Min Cytotec-upplevelse var inte alls så där hemskt som de säger. Jag tog mina hemma. Det viktiga är att ta smärtstillande INNAN du tar Cytotec så att de börjar verkar direkt. Citodon funkade jättebra för mig. Jag hade nästan inte ont alls. Låg i soffan och kollade på tv och vilade och hade som lite svag mensverk.
Jag gick dessutom och shoppade på eftermiddagen och restaurang på kvällen efter Cytotec för att muntra upp mig lite och mådde hur bra som helst. Smärtan och blödningarna försvann med sista "klumpen" (som förvisso var lite småäcklig men skönt att få ut den och få ett avslut)
Lycka till nu Muffe! Tänker på dig och hoppas du kommer med glädjande besked här sen!
PLUS IDAG!!!!!!!!!!!!
Femte gången gilt verkar vara våran grej! Jag kan knappt tro att det är sant, var helt beredd på ett nytt minus och lite depp i helgen. Tjejer, ni som kan allt...är detta ett starkt eller svagt plus?? Bild finns i galleriet. Jag använde CB digital sist jag plussade så jag vet inte hur det ska se ut.
Muffe, vilka underbara nyheter! Vad glad jag blir för din skull!
Pilgrimmen, jag hade fortfarande plus på testet men fick ÄL ändå. När jag var på återbesök hos gyn sa hon att hon såg ÄL på VUL och då sa jag "vad skumt, jag har ju fortfande plus" men då sa hon att det inte spelar nån roll, man kan få ÄL ändå!