MelikaH skrev 2010-09-22 19:46:09 följande:
Tack, jag har läst i denna tråd lite då och då men jag vet inte så mycket om hur allas situation ligger till här. Det är tufft att gå igenom detta, jag var på återbesök igår och embryot var ute men jag hade en tunn hinna kvar den skulle lossna självt sa han. Han tyckte annars att det såg bra ut och att min kropp har skött det här själv är bra.
Jag mår bättre nu men man tänker ändå på det hela tiden, längtar tills vi kan komma igång igen.
Hur ligger allt till hos dig?
Snart är ni igång igen ska du se! Man brukar ofta veta när det sista kommer ut. För mig var det ocksåp en tunn hinna kvar och fick några till Cytotec och då kom det ut som en klump och sen slutade blödningen helt nästan. Två veckor senare kom ägglossningen och två veckor efter det mensen.
Min situation är att det gått snart ett halvår sen missfallet. Det har inte tagit sig igen, vet inte riktigt varför. De första månaderna försökte vi inte jätteaktivt men nu de senaste två gångerna har jag kört med ÄL-test, men jag kommer sluta med det för jag tycker bara att det är stressande. Har BIM imorn men har inga stora förhoppningar den här gången heller.
Ska plocka fram vår BIM-lista så kan du se vilka som är aktiva i tråden och skriva upp dig om du vill!