Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nu borde man ju vara förväntansfull till skillnad från mensveckan eller veckan innan ÄL men jag tycker bara de här dagarna är jobbiga.
Godmorgon! Hur mår ni? Sugarrush vännen, hur känner du dig? Usch vad mycket sorgligt som hänt i den här tråden på sistone... Varför ska vi behöva vara med om detta? Nu vänder det ska ni se tjejer! Nu har ju tråden nått botten så nu kan det bara bli bättre!
Jag drömde att jag plussade i natt och det var ett så starkt plus och jag var så glad så jag blev alldeles ledsen när jag vaknade och insåg att det inte var sant.
Mallanis, hur är det med dig? Vi har BIM samtidigt ser jag!
Fy, vad obehagligt. Drömmar är konstiga ibland, man undrar ju liksom om kroppen visste om det. Jag hoppas att min glada dröm också har lite förankring i verkligheten...
Muffe, det är dags för nåt positivt här i tråden så ditt VUL kommer gå bra, det känner jag på mig! När ska du dit?
Happiness, det var länge sen! Hur är det med dig?
Förresten, är det någon som bokat tid hos gyn bara för att kolla att "allt är okej"? Det har nu gått fem månader sen missfallet och har inte blivit gravid än och jag vet att det kan ta tid men man börjar ju undra lite ändå. Måste man vänta ett år innan man söker hjälp? Tänk om man bara har en enkel infektion som lätt kan botas...