• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2011-01-18 18:05:40 följande:
    Åh vad spännande SoMa! Ingen mens, det låter lovande!
    Ja, fast var är den då? BIM+2 idag, ingen mens än och inget plus heller... Tycker den kan dyka upp nu, tror inte jag kommer att plussa sen heller? Avvaktar med nästa test till fredag om inget händer.

Hur mår du idag?
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-01-19 06:53:57 följande:
    Tack för bra svar! Kommer inte ihåg exakt vilka tester, många rör med blod var det.. Men kromosom på mig o grabben, sköldkörtel, vitaminer o salter, blodets kouguleringsförmåga. Bil med saltlösning oxå, lite läskigt med röret tycker jag! Men inga äggreserver vad jag vet.

Jo dom resonerade ju så ang simmarna. Men om allt ser bra ut fattar jag inte varför det tar såååå lång tid :(
    Hej tjejen!

För att byta fokus lite, så tänkte jag höra om hur semestern var på Gran Canaria? Ngt speciellt du kan rekommendera som jag kanske inte varit på än? Måste tänka på annat än minus/plus, mens/grav, blir galen annars...

Stor kram!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-19 17:37:32 följande:

Hej alla!!

Fy för menscykler som strular, SoMa och MCT... Detär inte kul!! Men hoppas det beror på något positivt SoMa! MCT och Mimmi, ni kanske nehöver som jag pergo... Vet ju inte om det hjälper men sätter stort HOPP till det! Har du tagit det Skruttnorpan eller vad gav de dig??
    Tar min första tablett imorgon  men eftersom min mens varit så sparsam, plus ömma och vätska i brösten gjorde jag ett grav.test idag bara för att vara säker på att jag inte är gravid då jag startar med pergon! 

Tror inte det beror på nåt positivt, kan vara kroppen som strular sen missfallet i november, även om mensen kom igång i december... Bara att avvakta.

Håller tummarna för dig!
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-19 20:53:16 följande:
    Nä, jag fick proleva...tro lag det hette...skulle stimulera igång en blödning och därefter komm ÄL igång som den skulle...magiskt!

Atti; VARMASTE KRAMARNA! Tänker på dig!

Kitty och SoMa- min tumme är kvar i handen!
    Tack, du får nog fortsätta hålla den, har dock inte testat idag utan avvaktar till imorgon, börjar bli så trött på det där testandet nu...
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-01-20 08:00:05 följande:
    Atti - usch vad hemskt! :( så ledsen för er skull. Jag hoppas att skrapningen går bra o att du snart är på benen igen. Hoppas vi får se dig här i tråden snart igen! Många kramar från mig

Soma- vart ska ni? Vi var på playa del ingles, där finns en jättebra restaurang som heter espetada. Liten, så det är bra att boka bord, mysig o fantastiskt goda kötträtter!! Missa inte! När åker ni? Skönt med annat att fokusera på! Själv närmar jag mig bim, så där är mitt fokus nu...

Ngn annan som ska ha bim snart?
    Vi ska ju oxå till Playa del Ingles, för femtiofjärde gången för mig ungefär Bara 4:e gången för maken. Espetada, var ligger den? Ska kolla upp, kan vara bra med ett nytt guldkorn bland alla härliga restauranger.. Vi åker 14:e feb, borta i två veckor, ska bli sååååå skönt.

Jag hade ju BIM i måndags, men inget spår av vare sig det ena eller det andra. När har du?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-20 09:55:00 följande:
    Herregud SoMa, har inte din mens kommit???? När testade du senast? Åh vad jag önskar att du fick ett litet plus snart!
    Testade senast igår och bestämde mig för att INTE testa idag, jag höll mig Jag önskar oxå det, men det finns inga symptom alls...  Förvånad Ska testa imorgon igen
  • SoMa72

Från det ena till det andra: tjejen som hade plussat på bim-9 (som vi alla tyckte var smått otroligt) hade tydligen varit till BM igår och är i v 9 och inget annat...

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-20 11:24:42 följande:
    Du menar att hon verkligen plussade på BIM-9??? Eller var hon längre gången?
    Hon var längre gången.... För det var väl i början av förra veckan hon skrev att hon plussat på BIM-9, hallå har man ingen koll på sin egen kropp eller? Cool Kan iofs vara så att hon hade mens förra månaden o därför inte hade koll, har inte frågat.
  • SoMa72

Anmälde mig igen till den där Clearbluegruppen, nu stod det att de börjar 01 feb, men att man får svar i vecka 6???? Den veckan börjar 07 jan? Nåja, hoppas jag kommer med

• SoMa72
    SoMa72 skrev 2011-01-20 13:18:52 följande:
    Anmälde mig igen till den där Clearbluegruppen, nu stod det att de börjar 01 feb, men att man får svar i vecka 6???? Den veckan börjar 07 jan? Nåja, hoppas jag kommer med
    Menade förstås 07 FEB och inget annat
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3