• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:14:31 följande:
    tycker du ska testa dig=) det är ju faktiskt ett gravteckens å man vet ju aldrig... annars vet jag inte vad det kan bero på
    Tack! Jag får testa ikväll och imorgon bitti, inte säkert att Testlagrets tester visar så bra på kvällen ändå...

Pfff, snacka om att jag verkligen inte ger upp, trots att jag precis haft mens... Men det verkar ju lite märkligt ändå. Annars är det kanske njursvikt eller diabetes? Flört
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:25:14 följande:
    man ska ALDRIG ge upp... man har hört så många knasiga saker så man kan aldrig vara säker på när man är gravdi eller inte.. OCH man kan ha mens under en grav också, så att den kommer är ingen garanti för att man inte är gravid..
    är du gravid så ska testlagret visa det även om det är på kvällen, för du har ju gått över bim.. lycka till :D vi håller tummarna.
    Tack!!! =) Men jag ska försöka att inte hoppas för mkt... Har ju hur som helst redan flyttat mig till BIM Oktober ändå...
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:52:44 följande:
    Försök att tänka att det faktiskt var mens, men att om det sedan blir ett pluss så är det bara en stor stjärna i kanten, eller hur? du har inget att förlora på det :D
    Precis! Jag sörjde ju förra veckan när jag fick mens, så den biten är redan avklarad.... Jag får försöka låtsas som ingenting, snart kommer kanske "vanliga" normala smaken tillbaka. =D Och att jag istället får vara glad att jag inte behövde blöda så många dagar den här månaden. =)
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:56:50 följande:
    nej precis.. så testa du :)
    Will do! =) Tack för stödet! {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-20 13:18:01 följande:
    SoMa72, låter ju onekligen som ett gravsymtom. Kan mensen ha varit en lång nidblödning i såna fall?
    Kanske? Har aldrig haft nån nidblödning, vet knappt vad det är heller... =) Läste nåt om att ev.blödningar vid grav heter "genombrottsblödning"?? Och nidblödningar är vid äl? Fast jag har ingen aning? Hur funkar det? =)
  • SoMa72
    sofy skrev 2010-09-20 13:39:29 följande:
    Jag tror inte på nidis, lite sent. Men du kan haft en blödning för kroppen inte riktigt reagerat på att du är gravid än, de e inget ovanligt. :)

Testa ikväll du, har du gått över BIM kan du testa närsom. Och visar de svagt eller inget så testa imorn bitti igen, men kör ett ikväll.

Metallsmak va mitt första tecken, kom nåra dar efter ÄL. Bara en dag men jag började ana redan då.

Lycka till!
    Tack så mkt! Ska testa ikväll och imorgon! ;)
  • SoMa72
    sofy skrev 2010-09-20 13:48:13 följande:
    Gör de :) Uppdatera sen!

Håller tummarna!
    Tack! Det ska jag göra....
    Men jag försöker att ställa in mig på att det bara är kroppen som spökar igen och att jag faktiskt hade riktig mens tor-lör och sen sikta in mig på BIM 14:e okt. :)

Alla är så gulliga, . peppande, snälla och omtänksamma här! Tur att ni/vi finns! Hjärta
  • SoMa72
    sofy skrev 2010-09-20 14:12:44 följande:
    Haha yep! Helt sjukt :) Och såhär såg den ut i 7+5! Söt va? ;) Huvudet syns ju tydligt nu, o dom småå paddlarna, haha! Gulle.

Vad härligt!!!! =) Tänk när man får ett eget sånt där foto att titta på... *längtar*
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-20 14:58:39 följande:
    SoMa, tänkte bara berätta att jag fick en blödning 18 augusti.
    Jag blödde på morgonen när jag torkade mig (rejält med färskt blod) och FASEN vad sur och ledsen jag blev, jag var säker på att det var mensen. Men så testade jag mig dagen därpå och fick ett plus!!
    Efter det följde bruna flytningar i tre dagar (minskade efter hand) men plussen blev starkare och starkare.  Och nu är jag i vecka 9.
    Så en mini-mens kan även vara en stor nidblödning....
    Uj, uj, uj, nu får jag lite hopp igen.... Glad Fast jag blödde ganska bra tor-lör, åtminstone tor-fre, å andra sidan var det mkt kortare än i vanliga fall....

Hur mår du förresten? Inget mer blödande för dig väl? Var det imorgon du skulle åka tillbaka till Sverige?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-20 15:31:17 följande:
    Jag kom tillbaks igår, sitter på jobbet och är sjukt jetlaggad just nu.
    Imorrn ska jag på VUL, det kommer bli väldigt nervöst efter förra veckans blödande. Men å andra sidan så tycker jag mig känna rätt mycket symptom, kanske t.o.m. mer än förra veckan, så det är ju ett gott tecken.
    Ahhhh, välkommen hem igen! =)
    Tror det kommer gå jättebrapå VUL imorgon! Var säkert kroppen som sade ifrån lite pga alla promenader där borta kanske?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3