Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Snart är det din tur att också spamma tråden med fina plus, det tror jag benhårt på! (och tittar man på statistiken i den här tråden så är detta verkligen en gyllene tråd!)
*kram*
Nu har jag pratat med dem och fick prata med en jätte gullig BM som verkligen tog sig tid att lugna mig lite. Hon sa att det inte är någon ide att titta nu för man skulle inte kunna säga varken bu eller bä, hon tyckte inte heller att nästa vecka var lönsamt. Hon tyckte att jag ska vända mig till min privata läkare så jag inte går utspridd på flera ställen och att den tiden jag har där den 18/6 är helt perfekt för då går det att se hur det står till med graviditeten.
Hon sa att det säkerligen är slemhinnorna, att det är ok att ha sex men att om jag blir för orolig så ska jag lyssna på mig själv så ska vi låta bli (eller görat på annat sätt som hon så fint sa)
Hon sa att hon förstår min oro och att den är helt normal, men skulle jag börja blöda mycket och få ont så är jag välkommen att ringa igen för då blir det en annan sak (akut) men att det annars är privata läkaren jag i första hand ska vända mig till.
Det hon däremot sa som jag inte håller med om är att hon sa att dem inte gör UL/VUL bara för att kolla, och när jag sa till henne att jag hade blivit LOVAT upprepade VUL/UL vid behov av en av deras läkare så tyckte hon att det lät konstigt för så brukar dem inte göra. Men men...det är en faight jag tar lite längre fram i sånna fall om jag behöver det.
Nu kommer jag att avstå från sex tills vi sett ett levande pyre och tills vi pratat med läkaren. Sedan kommer jag titta på mina fina test och fortsätta ta dem när jag känner för det och övertyga min nojjiga hjärna att det faktiskt bara var en skör slemhinna som spökade till det och att allting är som det sa.
Och nu ska jag krypa ner brevid min älskade man och bara ligga i hans famn och njuta av morgonen tills lilleman vaknar (trött lilleman efter resan) och vill ha frukost.
KRAAAAAAM till er alla! Jag loggar på ikväll igen
Happieness!!!
hur ser dagens test ut för dig?????
*nyfiken, nervös och håller alla tummar och tår*
och Happiness!
Jag tittade på dina bilder nu och jag tycker visst att dina test har blivit starkare! det från idag ÄR starkare än det från i förrgår!!!
*bamsemegakramisar*