• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-08-24 21:22:13 följande:
    Jag ställer samma fråga som Sofy för jag tänkte samma: kom testet upp inom tio minuter???
    Kollade inte exakt men mellan 10-15 minuter.. det har inte blivit starkare efter iaf....  ska ta ett i morrn bitti igen.... :D
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-24 21:13:40 följande:
    Men.. då är du ju på BIM - 3 typ? Klart du e gravid människa! Kom strecket upp inom tiden?
    Bim-3 jaa....  tidigt...
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-24 21:09:13 följande:
    Jag har ätit apiforce denna månad, kanske är därför som mensen är sen....
    Eller så är du graviiiiiid! :D
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-08-25 06:29:42 följande:
    Jag har testat idag. Fetminus :( Bara att invänta mensen..
    Usch vad tråkigt gumman.... vet att det inte är lätt, men mensen är inte här än...
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-25 06:17:05 följande:
    MCT har du testat?????
    Rolig du! Har du sovit sämre än mig kanske. ;)  Hihihihi!

Ja jag har testat.... resultatet som igår... svaaaaagt..rosa.. men det kom upp redan efter 6 minuter... igår kom det nog någonstans mellan 10-15 minuter.
    Jag har försökt fota det men det var inte lätt... ser ni nått???
    Det övre är från igår morse, det blå från nu i morse. Supersvagt, två dagar kvar så visst... det kan bli starkare.. eller så kommer mensen!

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-25 07:53:23 följande:
    Ingen mens för mig än och mensvärken har avtagit... :)
    Däremot känner jag molande "band" nedanför och över naveln som sist, kan inte låta bli att hoppas liiiiitte (eller extremt mycket hahahah)

Håll tummarna för att mensen inte kommer idag tjejer!!
    Jag håller STENHÅRT!!!!
  • MCT79

Tror ni det? Men det är ju såååå klent... får läskiga vibbar från utomkvedshistorien.... blääää!! hahaah!!

Okej.. på BIM ska jag ta ett CB!

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-25 08:34:58 följande:
    Jag fick positivit på stickorna före jag fick plus på CB. Ditt test påminner om det jag tog på BIM-3, mitt streck kom också upp efter 6 minuter då.
    Ja, vänta några dagar med CB så får du alldelels säkert ett fint plus!
    GRATTIS!
    IIIIHHHH!!!  *springer i cirklar och viftar med armarna!!!*
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-25 08:42:30 följande:
    Jag är skitsugen på att testa och fattar inte hur jag ska hålla mig til söndag helt ärligt
    Men kööööör! Maken behöver inte veta.. ;) 
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-08-25 08:40:21 följande:
    MCT79, du är ju gravid ju för sjutton! Grattis! Förstår att du inte riktigt vågar tro det än men det är ju något där och det kommer bli starkare!

Tack för er omtanke! Kändes förjävligt imorse men har försökt rycka upp mig sen dess. Har varit på gymmet och tränat stenhårt på morgonen. Får jobba på superkroppen nu när man inte blir nån tjockis... :) Sen ska jag unna mig lite shopping idag, löning och allt ju, och ikväll ska vi surfa lite resor och kanske boka nåt. Vad gör man inte..

Är mer orolig för att nåt är fel. Det har gått fem månader sen missfallet och nu sist använde jag ju ÄL-test och timade perfekt. Varför tar det sig inte?
    Jag har också tänkt så... mitt utomkveds i januari... sen var det ju skitlångdraget... men detta är 5 försöket... man har hunnit tänka massor.. särskilt som utomkveds tog sig på första försöket. Men jag insåg när jag tittade på "the sperm race" på youtube att det är mer konstigt när det lyckas...

För allt vad jag vet kan det här sitta i samma äggledare...igen...  :S
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3