• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pancakes skrev 2010-08-11 14:44:39 följande:
    Äsch då, inte blir vi för privata här inte! Här diskuteras ju konsistens på ÄL-flytningar och annat detaljerat ju :)

Vi var ifrån varandra igår så senast vi hade sex var i helgen. I lördags eller söndags tror jag det var. Hur som helst så var det ju på tok för tidigt, sååå fertil är jag nog inte tyvärr. Så idag och imorn är nog de bästa alternativen och det ska nog inte bli alltför svårt tror jag. Det som är jobbigt är att vi båda är lite stressade och har miljoner grejer att göra...sånt tar verkligen kål på sexlusten :(

Är avundsjuk på er som kan ha sex varannan dag i flera veckor, det skulle vi ALDRIG palla tyvärr.
    Helt ärligt kan jag säga att ingen av oss känner sig särskilt spontana... kanske därför sexet ligger nere en vecka eller så efter äl.... man hämtar sig lite...=)
  • MCT79

Godmorgon! Nu på morgonen fick jag max på älstickan... eller... mitt streck är starkare än kontrollstrecket, det har nog aldrig hänt! WOW!
    Så ikväll när jag kommer hem från jobbet blir det till att mysa!

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-08-11 13:52:54 följande:
    Jajemen, vi kör hårt nu! Om du fick starkare imorse så är det säkert fullt utslag imorn. Ni får väl hinna med en snabbis innan alla gästerna kommer på fredag :)

Jobbar ju den här veckan så tidigt imorn är inte ett alternativ. Bästa är väl att köra både ikväll och imorn kväll. Får se om jag kanske kan få till en liten lunchdejt imorn kanske :) Usch, det är detta planerande och tänkande som jag vill slippa ifrån, därav att jag vägrat ÄL-test tidigare. Nu sitter jag här och planerar i alla fall precis som jag INTE ville. Suck..
    Fullt utslag och lite till idag! Nu kör vi!!
  • MCT79

Flyttar fram vår lista lite bara!

BIM JULI/AUGUSTI 
    29 ? juli - Mallanis ( första försöket efter MF i maj, MA i nov -09) 
    18 aug - Havsklippan (2:a försöket efter MF i juni-10)
    20 aug - Mimmi80 (3 försöket efter MF)
    22 aug - Atti ( 2:a försöket efter MA i juni-10)
    22 aug - Sugarrush (2:a försöket efter MF juni-10)
    23 aug- Muffe80 (2:a försöket efter MA juni-10)
    24 aug - Mimmi80 (3 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    25 aug - Pancakes (4:e försöket, MA början på april-2010)
    27 aug - MCT79 (5:e försöket efter X i jan -10)

BIM SEPTEMBER
    1 sept - Pixan ( 4 försöket efter mf april även mf feb)
    4 sept - maria204 (1 fösöket efter 2 MA, det senaste i juni)

VI SOM VÄNTAT PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNING
    Lillamy3 (3e efter mf i maj. Denna gång utan pergo... Förvantar inte äl alls.)
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni

VI SOM TAR EN PAUS
    Väntan på en liten
    Tejj

HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN? 

Frikadellen
    Linda840406 

GRAVIDA 
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 23/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    Polarbjörnen BF 20/2 -2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011
    Puttekulan BF 6/3-2011 
    Happiness BF 14/3-2011
    Kolbodatjej BF 16/3-2011
    Färnevik BF 26/3-2011 (6:e graviditeten, förhoppningsvis 2:a barnet...)
    LittleJunia BF 30/3-2011
    Längtan efter liten BF 30/3 2011
    Bechi

• MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-08-12 10:08:54 följande:

MCT79 glöm inte att sluta med rosenroten nu och uppehåll till nästa förhoppningsvis uteblivna mens :) 

Yes! Ska man äta nått dygn till eller sluta idag när man fick pos på stickorna??
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-12 13:46:30 följande:
    Förresten, jag som inte skulle leta symptom den här månaden, har förstås blivit helt skogstokig
    Igår kväll (ÄL+3) ömmade det så i livmodertrakten att jag knappt kunde böja mig framåt. Idag gör det lite ont i bröstmusklerna, alltså nästan uppe vid armhålan. Och det var just sån värk i bröstmusklerna som sist fick mig att misstänka graviditet (och då var jag ju gravid)....
    Blir galen på min kropp, man kan ju inte känna något såhär tidigt väl?
    Det låter tidigt men kroppen är fantastisk....såå.....  :)
  • MCT79

Hej på er!

Hem från jobbet, sexiga sms från sambon innan... myyyys.... dusch, middag och tv.... härligt! Nu inleds väntan då... fast det kommer ju mysas lite framöver också... :)

• MCT79

Jag är väldigt regelbunden.. prick 28 dagar... så i praktiken skulle jag kunna skippa äl-test.... vi körde utan två månader och jag märkte att jag blev mer stressad över det... när mensen närmare sig och jag tog ett gravtest säg dan före å det inte var nått så började jag spekulera i att näääe men ÄL var nog lite sen denna månad osv osv... nu VET jag... å slipper spekulera. =)

Vi vill ju båda två och pratar väldigt öppet om det... faktum är att äl-testet i går fungerade som en turn-on på min sambo... jag hade lagt testet på handfatskanten och fick en massa sms hela dagen (han var ledig..) så han gick hemma och kåtade upp sig själv hela dan bara för att han såg testet.. hahaha!

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-13 21:57:33 följande:
    Hej

här är jag igen, har varit iväg på semester och undrar såklart nyfiket om det är någon som plussat de senaste två veckorna??

Jag inväntar bim, och försöker att inte bry mig om alla symtom för jag hade dem även förra månaden och det sket sig ju.
    dock hade jag en sak nu som jag hade sist som gravid och det var ett tryck i underlivet eller ett pirrande som inte går att förklara... samma sak i går men kanske inte är något :)

vi sexade fyra dagar innan äl samt tre dagar efter så det borde ju vara väl inprickat ;)
    Oh vad spännande, när har du bim?
    Vad jag vet är det ingen som har plussat nu på ett tag.. dags att ändra det nu muffe! Känn ingen press! ;)
  • MCT79

Har vi nån äl-test expert här? OM man har fullt utslag två dar på raken? Hade det både torsdag fredag! När sjuttom har man äl då?
    Har inte haft några super äl-smärtor heller så jag blev osäker nu...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3