Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Heja oss!
Det är ju inte kört för dig än ju? När hade du BIM?
Underbart Sofy! Vad glad jag blir!
Tack alla ni andra för ert fina stöd! Visst är inte hoppet ute men försöker se framåt nu ändå. Håller på att kolla lite resor med dykning. Haha, dyka får man inte göra om man är gravid så det så! Tänker så här: bokar jag en resa och jag inte blir gravid då är det ju roligt att jag får dyka på resan. Blir jag gravid så åker vi ändå och så får jag ligga i skuggan på båten och läsa medans sambon dyker och kommer vara lika lycklig för det! Eller vad tror ni?
Åh, stackars Muffe....vilken olidlig väntan! Du är lojal mot din karl du :)
Ja, mensen borde ha kommit vid det här laget. Men man vet aldrig efter ett missfall tyvärr så bli inte alltför uppjagad....sorry! Jag har alltid haft extremt regelbunden mens men efter missfallet har cyklerna varierat från 26-32 dagar så det är jättesvårt att veta. Därav tog jag ett test denna månad för att slippa gå runt och våndas och fundera.
Godmorgon på er!
Hoppas ni mår bra idag!
Muffe, instämmer med de andra att jag är supernyfiken och vill att du ska testa men förstår att du inte vill svika sambon om du lovat! Så gör det som känns rätt för dig. Dock kan jag varna lite för väntandet, man hinner bygga upp såna enorma förväntningar om mensen är sen så att man får en mindre depression om man inte är gravid sen, det fick jag när det hände mig. Känner nu i efterhand att jag hellre testat och fått veta istället för att gå runt och hoppas. Men det är jag det...behöver ju inte bli så för dig såklart.
MCT, jag tycker det ser starkare ut ju! Imorn kanske du ska våga dig på en CB? Klart att du är gravid, annars skulle det ju inte synas nånting alls! Grattis gumman, det är du värd!
Om jag är gravid funderar jag på att följa med, om det inte blir en killresa såklart... Skulle vara skönt med sem då :) För inte vågar man åka skidor då som gravid?? Dumt va?
Hihi, det är skitsvårt att inte testa men jag vill inte bli besviken som förra veckan, höll på att gå under när det var neg. då!
Hoppas så innterligt på plus, springer på toa hela tiden för att kolla om mensen kommit.
Mensvärken försvann i går kväll och sedan dess har jag inte känt något förutom det där "bandet" som går över magen som jag hade som gravid sist, och blodådror på brösten, samt som att det suger och sticker i brösten
Men, allt kan vara inbillning!
Hej på er!
Har varit lite duktig på jobbet idag och inte suttit och kollat FL stup i kvarten...hehe. Nu har jag ätit lunch snabbt och resten av lunchen ska jag kolla lite resor. Besvikelsen över minustestet har lagt sig lite nu faktiskt. Ingen mens än men känner fortfarande så tydligt att det är på gång.
Muffe då, ingen mens än?
Men vännen, det löser sig! Testen kan ju variera beroende på hur mycket du druckit/kissat etc. Att det syns överhuvudtaget nånting betyder ju att det är hcg i kroppen! Klart du är gravid! Köp nån CB idag bara för att lugna dig själv! Kram
Min mens är här med buller och bång så ska plocka fram listan och uppdatera mig.
Håller alla tummar för dig nu Muffe!!!!
Fy så trist Mallanis! Men ni kan säkert skaffa barn ändå! Vad är det man säger...det är aldrig rätt tidpunkt att skaffa barn om man börjar analysera det. Så det är bara att köra! Han skaffar sig säkert nytt jobb medans du är mammaledig.