Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jag tror det tog sig för dig den här månaden! Du fick ju så himla starka utslag på stickorna och du och mannen har ju legat i som sjutton ju :)
God morgon alla fina tjejer!
Har haft fullt upp i helgen men har läst alla era inlägg och känner igen mig så mycket i det ni skriver! Så skönt att vi kan ventilera här!
Muffe, jag har också varit på "jobbig" fest i helgen med nya gravidbesked och magar som skulle varit lika stora som min idag och fick dessutom sitta och spåna på bebisnamn tillsammans med en tjej. Sen igår kändes det lite bättre men så kom ett till gravidbesked och jag bara känner hur luften går ur mig. Försöker vara positiv men det är så svåååårt!
Den här veckan innan BIM brukar jag vara lite hoppfull men nu känner jag mig bara ledsen. Orkar inte sitta där på toa och se mensen komma igen och sen gå ut och låtsas vara trevlig på jobbet. Funderar på att ta ett test redan nu bara för att få det överstökat så man kan gå vidare. Men det är BIM-2 så jag borde väl vänta till morgonkisset imorn antar jag.
Sorry för deppigt inlägg... Är glad att den här tråden finns!!!
Havsklippan och Alica, det verkar väldigt olika det där med skrapning vs Cytoec. Alla verkar tycka olika. Fördelen med skrapningen är väl att man blir av med allt på en gång. Nackdelen är väl att det kan göra ont efteråt och ev. (i ovanliga fall) ge men senare?