Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Muffe - jag håller tummarna!!!
Muffe - jag håller tummarna!!!
Åh Sugar - önskar jag kunde göra något för dig!! Skickar tusen och åter tusen kramar till dig! När kan du åka hem?? Hoppas så att det inte ska va någon fara för dig och guldklimpen i magen!!
Hej flickor!
Har nu hunnit läsa ikapp, helgen har varit hektisk så har inte hunnit skriva ngt här... Spännande med några BIM i tråden snart, hur mår ni tjejer - några känningar?? Håller tummarna för er!!
Här är mensen äntligen slut, så man kan se fram mot nya chanser Hade ett snabbt samtal med den där läkaren som forskar om mf, i torsdags - han ska ringa upp mig de närmsta dagarna (läs veckorna... ) för lite telefonkonsultation, därefter förhoppningsvis ett möte och vidare undersökningar,.. Jag hoppas så att vi får vara med i hans forskningsstudie!!! Har lagt mitt hopp i hans händer..
Längtan - vilken underbar bild!! Stort grattis till bebisen!!! Skönt att se att det kan se så fint ut trots bruna flytningar
Måste bara skrika ut - läkaren ringde precis!!!!!!!!!!!! förutom att han va jättetrevlig så fick vi en tid på fredag, känns helt fantastiskt!!! Såååå himla glad och förväntansfull!!!
Sugar - så otroligt ledsen för din skull!! Var övertygad om att allt var bra nu när du slutat blöda o allt.. Vet inte vad jag ska säga, ta dig tid att sörja, prata med sambon o vänner.. när du orkar igen så finns vi här för dig!!
Massa kramar o kärlek till dig!!
Muffe - stort lycka till på VUL i morgon!!! Kommer hålla tummarna extra hårt för dig - och det kommer att gå jättebra för dig i morgon!! Du ska ju få en liten bebis ju
Sugar - tänker på dig massor!! Hoppas du får ett bra stöd i sambon! Massa massa kramar till dig!!
Sofy och ni andra - tack!! Känns så skönt med läkartiden på fredag, ser fram mot det massor! O hur ofta gör man det eg - gynundersökning o blodprov, haha!
Go kväll tjejer!
Muffe - va underbart att höra!! Har tänkt på dig hela dagen - o hoppade snabbt in i andra tråden för att kika på underverket, visserligen lite dålig bild, men så härligt att se!!! Stort grattis till dig vännen! Å det är klart att du ska skriva här inne också om din glädje, vi om några behöver lite hopp!
Pilgrimmen, ge det lite tid, även om det är superjobbigt!! Stor kram till dig gumman! Du ska se att du snart är på banan igen!!
Sugar - en hel hög kramar o massa lycka till i morgon! Låter bra att du ska va på sjukhuset, tror säkert att du kommer få det smärtstillande du behöver!! Kommer tänka på dig i morgon.. Tror du kommer må bättre när allt är ute, när hormonerna kan återgå till normala nivåer igen o du kan mentalt och fysiskt börja ställa in dig på ny äl igen.. Kram Sugar!
Ego - i morgon är det dags för läkarbesöket, börjar bli nervöst nu!! Har haft tankar hela dagen om att de ska hitta ngt allvarligt fel på oss som de inte kan göra ngt åt, eller att vi ska vara för lika genetiskt, vilket borde va en omöjlighet då vi är väldigt olika till utseendet.. Har annars bara hört bra om läkaren, o han lät väldigt trevlig på telefon, men fick läsa här på fl om en tjej som var väldigt missnöjd med honom, så nu blev jag ännu mer nervös!! Allt mitt hopp finns ju hos honom ju!!! Gah.. kommer va nervösa veckor innan vi får svar på proverna!!!
God morgon!
Pancaces - GRATTIS!!! Såg nyheterna igår, men har inte kunnat skriva här förrän nu... Sååå härligt att höra, o jätteglad över att se ditt namn längst ned på listan!!
Stor kram från mig
Sugar - skönt att höra att det gick "bra" i fredags!! Jag vet hur det känns, 2 mf på raken suger!!! Men vännen, du klarar det, också.. Jag har haft 3 på raken, o det är fruktansvärt jobbigt, men man överlever! Prata med sambon din, familj och/eller vänner, försök hitta positiva saker i ditt liv för att se att det finns annat än mf´et och barnlängtan.. Vi finns här när du är redo igen, och vill du får du gärna inboxa!
Stor kram till dig och hoppas att jag får se dig här snart igen!