Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Muffe - stort GRATTIS vännen till plusset, underbart att höra!! Är såå glad (och avis ) för din skull!!!!
Pancakes - jä´la tant till att va envis!! Hur mår du vännen?? Kul att få sällskap till september om inte annat, kände mig lite ensam där ett tag
Ska utmana mig själv i kväll... Sambon och jag har köpt biljetter till en festival i vår stad, skulle gå med ett annat par och några kompisar till den mannen, men nu har både min sambo och tjejen i det andra paret blivit sjuka... så jag ska gå själv!! Är inget bra på att göra såna saker själv, bara att gå själv o träna på friskis är lite jobbigt... känns som om alla kommer att kolla på mig, se att jag är ensam o tro att jag inte har några vänner.. fånigt, jag vet, men det ska förhoppningsvis göra mig starkare (om jag inte dör först, haha)... lite OT, ber om ursäkt..
Har för övrigt haft en depp-dag, känns som om jag aldrig aldrig kommer att få bli mamma.. trots att det inte är rimligt att läkaren från forskningsprojektet skulle ha hunnit höra av sig till oss väntar jag spänt varje dag på att det ska ligga ett brev där i brevlådan... är sämst i världen på att vänta på såna här saker! först vänta på detta, på att han ska vilja ha med oss, på utredningen, på behandling, på pluss, på bebis... bra övning för tålamodet iaf..!
Kram till alla