Muffe80 skrev 2010-08-20 14:51:26 följande:
Visst hoppet är inte ute än men jag har mensvärk och känner mig inte gravid. Allt är pest och pina och jag klarar inte av folk sm blir gravida, kanske inte ens borde vara inne på fl förrän jag plussar...
Okrar fan inte åka borto ch sova borta två nätter i helgen och vara social... Säkert är det ngn som kommer och säger de ska ha barn i januari eller februari också, då sätter jag mig ner och grinar helt allvarligt....
Jag förstår precis... min sambo har ju varit oerhört ledsen över folk som blivit gravida omkring oss.. jag tog det mer med jämnmod...
I måndags på jobbet berättade en kollega att hon är gravid, vilket gjorde mig alldeles kall.. och jag ville bara gråta. Hon sa sent i våras att hennes sambo längtade men inte hon.... nu är hon i v 15 vilket i praktiken betyder att hon blev gravid ganska direkt efter det samtalet..
I går pratade jag med pappa... han jobbar med en gammal kompis till mig så berättar han att "hon e med barn"... å samma sak.. alldeles kall och ville gråta... så jag vet vad du menar gumman...