-
Hoppas Du mår bra också! Inga dryga krämpor eller så?Pancakes skrev 2010-11-22 13:26:52 följande:Kikar in och säger hej. Har varit på semester men är tillbaka nu men har väldigt mycket att göra. Grattis till er som plussat!!! Ska gå bakåt och kolla på listan och uppdatera mig. Hoppas ni mår bra allihop!
-
Det kommer säkert se jättefint ut på ditt UL!Pancakes skrev 2010-11-22 13:44:13 följande:Nej, inte alls och det oroar mig lite men jag ska på UL på onsdag så efter det ska jag sluta noja mig (om allt ser bra ut vill säga)
Jag hoppas så ditt plus är på riktigt! Har inte riktigt hängt med men visst hade du fått ett plus?
Ja, det stämmer, har lagt upp bilder i galleriet.. -
Tack! Men jag tycker dagens test så svagare ut än det i lördags och jag hade ju förväntat mig en stegring sen dess? Sen att jag fortf blöder spär på min oro...Pancakes skrev 2010-11-22 14:01:04 följande:Men grattis, vad roligt!!! Det är ju jättetydligt ju!
-
Ok, då fortsätter jag hålla det uppe lite till... Tror jag hade bim mellan 16-18 nov, nånstans då, men lite svårt eftersom förra månaden var 32 dagar, annars har jag legat på 28-29 dagar.Längtan efter liten skrev 2010-11-22 14:12:06 följande:SoMa: tycker INTE ditt test är svagare... tappa ABSOLUT inte hoppet än.. Det är fort.f tidigt. och det kan ta ett tag innan det blir jätte starkt.. hur många dagar efter bim är du ung?
-
Åhhh, vad härligt!!! Jättegrattis!!!
Kram! -
Wihoo, då ska det mysas!? Håller tummarna för ägglossningen...
-
Grattis!!! Håller alla tummar och tår stenhårt för att det ska gå hela vägen den här gången!Med två små skrev 2010-11-23 09:18:43 följande:
Hejsan! Ledsen att jag inte har skrivit på länge men nu jäklar! FÖR JAG PLUSSADE IGÅR! Jag är så himla glad - och orolig. Har ju haft ett MA 2008 och ett missfall i augusti, i båda fallen dog fostret i ungefär vecka fem så jag är väldigt orolig nu den här veckan (borde vara 4+1 nu).
Har blivit lovad utredning om det blir missfall nu också - men jag vill ju hellre att det ska gå vägen. Ah, var snälla och håll tummarna åt mig!
Hur går det för er andra?
-
Är det några av er som sen tänker göra KUB/NUP?
-
Ja, det gör jag med och det kommer att gå bra för oss! Förr eller senare... Håller tummarna för att det går så fort som möjligt förstås!
-
Tack gumman! Det ser inte för svagt ut då? Ska testa på fredag igen
Kram