Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Alicia 72 skrev 2010-11-18 10:48:30 följande:
Men mannen vet väl om att du plussat? Dock inte att du upplever de som svaga? Eller?I detta fall ser jag faktiskt ingen som helst anledning att berätta. Jag vet ju hur han känner. Han vill inte hålla på med allt sånt här. Prata sönder sex-livet, ägglossning hit och mens dit. Han vill bara ha en bebis. Nu.
Så då får vi väl fixa det, tänker jag. Och mig stör det inte alls att inte "få" prata om allting heller. Ganska skönt faktiskt.
Vet inte om min mens har kommit igång men jag antar det. Tog en tampong i morse och har inte bytt den ännu. Men den har betett sig precis som den brukar så gravid denna månad är inget jag ens tänker på.
Var mf i vintras ditt första?
Alicia
Tampong vågar inte jag ha nu, kör med binda även om det känns som att springa runt som en liten anka. =)
Ja, mitt första mf. Har varit gravid tidigare, men det har slutat i aborter pga olika orsaker, en gång när jag var jätteung och en gång när det var en man som misshandlade mig, hur gärna jag än vill ha barn, så är det INTE med ngn som har slagit mig. Men jag tvekade bra länge, insåg dock orimligheten att behålla det, för han hade fått reda på det på nåt sätt och då vet jag inte hur det hade gått.