-
Åh, vad jag hoppas för din skull att allt ser jättebra ut!!!! Stort lycka till! Vilket vecka är du i? Glöm inte uppdatera oss sen!rontgensyrran skrev 2010-05-25 07:23:33 följande:Nu får ni hålla tummarna för mig och pyret i em vid 15.00 tiden. Jag vill så gärna att denna gravditeten går bra...känner inte att börja om ytterligare en gång.
-
Åh, grattis Röntensyrran, så underbart roligt! Jag fattar att känslan är helt fantastisk. För mig känns det helt overkligt och nästan som en omöjlighet att få gå på ett VUL en dag och få positiva nyheter! Spelar ofta upp den där scenen i huvudet när barnmorskan satt och rynkade pannan och sa "hmm, det här ser konstigt ut" Huaaaa! Men du ger mig hopp! Är så glad för din skull!!!
Happiness, väntar med spänning tills du får testa igen! Hoppas hoppas sååå att du får bra nyheter! Jag får inte heller testa förrän nästa helg och ska försöka tänka på annat tills dess. Har en sån där dyr CB digital hemma och tänker inte slösa den förrän jag passerat BIM med några dagar. -
Happiness, vad roligt med strecket!!!! Hoppas så att det gått vägen! Varför skulle det vara ett streck nu om det inte är nåt? Men förstår att du inte vill ropa hej än.. Teta på du med dina billiga tester, du har det ju i huvudet hela tiden ändå!
Ja, jag ska försöka hålla på testandet ändå. Har två hektiska veckor framför mig ändå så jag tror jag kan tänka på annat. Försöker tänka att det inte är hela världen om mensen kommer ändå. Missfallet var ju så nyligen och jag är gravid nu kommer BF krocka exakt med inflyttningen i vårt nya hus. Kanske vore lite skönt att få pack upp flyttkartonger i fred. Kanske lite försvarsmekanismer det här men vill inte bli besviken och hänga upp hela tillvaron på det här.. -
Åh, jag tänker också på Odd! När kommer hon hem?Happiness skrev 2010-05-26 12:15:09 följande:Undra hur det går för ODD föresten. Kajsa-lisa...visst har vi en bra känsla kring detta med USA...känner på mig att hon kommer lyckas. Shit vad GÖTT om det blir avgjort nu...Tror ni inte ODD skulle klappa händerna och jubla åt min gravtest idé????Mmmmm det tror jag
Ja Happiness, du skulle behövt expert-Odd här nu i dina testtider :) -
Happiness skrev 2010-05-26 12:55:19 följande:Åh vad bra att du har mycket att göra. Det är det allra bästa då går tiden så fort och hjärnan är helt upptagen. Kanon bra!!!!Jag önskar dig ett Sort LYCKA TILL!!!!!!
Vi ska fira vår första bröllopsdag och åka på romantisk weekend nästa helg. Vore ju lite kul med ett plus att fira också.. Om inte så får jag dricka massa god champagne :) Får helt enkelt test på bröllopsdagens morgon. Om inte mensen kommit då såklart.. -
Tack! Men ska inte hoppas för mycket. Har ju inte haft stenkoll på ÄL och det kan ju bli lite oregelbundet och skumt efter MA.Happiness skrev 2010-05-26 13:06:51 följande:Gud vad häftigt. Tänk om du testar på morgonen där och det skriker ett PLUSS det kan man verkligen kalla 2 flugor på smällen...ÖNSKAR DIG MASSOR AV LYCKA TILL!!!!!!
Ja, du får avge rapport varje morgon! Vi väntar alla med spänning! -
Godmorgon!
Ja, nu väntar vi nyfiket på testresultaten!!! -
Kul och höra från dig Bev! Förstår hur du tänker runt illamåendet.. Jag längtar nästan efter lite sånt nästa gång men förstår att det är jättejobbigt när man ska jobba och fungera i vardagen.
Kajsalisa, lycka till i tävlingarna! Vad tävlar ni i?
Heja Happiness, bra idé att vänta med tester tills Kajsalisa är tillbaka! Vi får peppa varandra och hålla ut! Jag ska inte heller testa förrän den 6/6! Om inte mensen kommit innan förstås.. -
Hejsan!
Ja, det är rätt lugnt här inne.. Alla verkar ha fullt upp med resor och skolavslutningar och sånt.
Trist med mensen! Man får väl vara glad att den kommer regelbundet i alla fall om man ska trösta sig med nåt! Har en kompis som har lite problem med det där och hon kan gå ett halvår utan varken mens eller ägglossning!
Ja, det var sista gången tjejer! Nästa månad blir det PLUS!! Vi kan väl ta ett glas vin ikväll och fira att vi inte måste vara nyktra ett år framåt riktigt än :) -
Hejsan!
Hoppas ni alla haft en bra helg!
Odd, både glada och tråkiga nyheter! Beklagar rättegången! Men grattis till plusset!!! Kram!
Happiness, kämpa på! Om ett par dagar testar vi igen! Och MCT79 också! Det här är vår vecka :) Det betyder ju ingenting att det var negativt nu!
Välkomna ni nya också! Beklagar era mf men gratulerar till att ha hittat den här tråden. Det är så skönt att vara här och ventilera sina tankar med likasinnade som förstår och stöttar!
BIM som sagt den här veckan för mig och mensen kan nog komma vilken dag som helst. Borde vara på torsdag men cykeln verkar inte vara helt regelbunden sen mf så jag vet inte. Väntar in i det sista med att testa i alla fall!