• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Together90 skrev 2012-01-01 16:16:00 följande:
    Titta tjejer, jag kan inte tro det är sant..jag vågar inte lita på detta test :(
    Men tänk om... tänk om !!!

Är det spökstreck?Är det en skugga eller är det en linje där?

Hjälp mig..

Jag ser en linje...eller...två... när har du bim?
    Väntar tvillingar! 31+5 idag!
  • MCT79
    Together90 skrev 2012-01-01 16:31:12 följande:
    Imorgon .. jag tog det här nu på dagen..inte morgonurinet dock!
    Testa igen i morgon! Håller tummarna så de blir blå här! Du borde få ditt plus nu!
    Väntar tvillingar! 31+5 idag!
  • MCT79
    Tabbs2 skrev 2012-01-02 10:20:49 följande:
    Men grattis together:) vad härligt!!

Shit vad roligt att så många fått fina plus i julklapp o nyårspresent!

Det var tydligen bara jag som blev utan:( inte alls bitter.... Men va faan säger jag bara va detta e drygt! Firade nyår med samma vänner som förra året, under 2011 har de blivit gravida OCH fått sina bebisar medan jag är på exakt samma plats som för ett år sedan, enda skillnaden är att jag  vart gravid två gånger UTAN bebis...

Håller tummarna att det går bra för alla o att jag får joina er snart...
    KÄnner igen det där när man tittar tillbaka...
    Kom på mig själv i morse med att tänka att idag för två år sedan hade jag äl.... vår första "riktiga" försök och sååå spännande!
    Plussade den 19 januari och sen började cirkusen runt den 22:a... mitt utomkveds....

TVÅ år sen.... två år! Sjukt! Tiden går vansinnigt fort och samtidigt oerhört sakta ibland...
    Väntar tvillingar! 31+6 idag!
  • MCT79
    Tabbs2 skrev 2012-01-02 12:01:34 följande:
    Ja tiden går sjukt fort, det är väl oxå det som stressar mig lite... tänk om vi måste gå igenom ytterligare MF då kommer ytterligare år att läggas till väntan...då lär man ju inte hinna med ngra syskon...MEN nu ska jag sluta klaga o t aut saker i förskott...

Mimmi- har inte provat pergo...har ju egen ÄL o blir ju gravid med några månaders mellanrum (pepparpeppar), o det va inget som gyn nämnde heller nu i utredningen....men har hört att "många" tar det ändå?

Havsklippan- förtsår att du känner dig neg, men varje graviditet är ju unik så du behöver ju inte känna så som du gjort tidigare...ska du på ngt tidigt VUL? Jag hade BIM (fast mens då) i fredags, så nu börjar den långa väntan på ÄL igen...

...Men seriöst...är det bara jag kvar som inte plussatFörvånad?
    Näe det måste vara flera kvar... har skitdålig koll dock...   Obestämd
    Verkar ju som "alla" fnaskat med tomten om man ska gå på devisen "tomten är far till alla barnen"...

Jag fick pergo trots egen ägglossning. Men efter flera mf började den strula så jag fick testa. Gick ju bra...ehm.. blev två!
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:01:26 följande:
    Åhh vad jag längtar efter att få bli gravid igen, men ingen bebis kan ju ersätta det jag förlorat.

Mår så dåligt och saknar min lilla dotter
    Beklagar Telgebo... :(
    Men som du säger... du kan ju inte ersätta Alice..
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:08:44 följande:
    Nää jag vet, men jag längtar efter att få bli gravid igen, mår alltid som bäst då och jag vill ju så gärna bli mamma på riktigt och inte bara UG förälder.
    UG?
  • MCT79

nu vaknade hjärncellerna här... UG = umgänge?

• MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:25:02 följande:
    Jo jag mår skit, är hemma på första nattpermissionen själv sedan den 17 november. Jag fattar inte hur jag ska fixa det, kände mig så stark psykiskt tidigare idag och  bestämde att jag skulle hem nu i 2 nätter och nu ångrar jag mig och bara gråter och kan inte åka tillbaka till hemmet då kl är för mcket. Fy fan, vad har jag gjort. Inga vänner har man ju heller som man kan åka till. Kanske ska dra till pappa som bor på andra sidan stan bara för att slippa vara så ensam. Saknar Alice så det fan känns som jag vill dö frpn allt.
    Du kan inte ringa hemmet och få prata med någon?
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:30:23 följande:
    Jo ringa kan jag men personen som jobbar kan ingen vidare bra svenska så jag förstår inte så bra vad han säger.

Känns som jag lika gärna kan ta mina sömntabletter och somna ifrån allt jävla helvete.
    Ta lagom många så du vaknar i morgon bara... 

kram på dig
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3