• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Saftmedbulle skrev 2012-02-03 17:06:29 följande:
    Kuk i mus... den var söt! Helt UNDERBAR formulering!
    Så gick det till...utan att gå in på detaljer. ;)
    SoMa72 skrev 2012-02-03 15:19:24 följande:
    Jag skulle oxå köra med Trombyl till vecka 12, men sen fortsatte jag med Albyl minor (undrar om jag ska sluta  i v 36+0 jag med?), vågar inte riktigt sluta än, tänk om man får proppar i moderkakan Förvånad 
    Gör det... Jag frågade om just proppar i tisdags...*nojjig* Men han sa att nu är kärlen så stora och många att det inte spelar någon roll.
    I de fall där bebisarna har dött pga proppar sent i graviditeten så har proppar bildats under hela tiden och tillslut fungerar inte moderkakan.
    Jag slutade i tisdags. Men visst är det läskigt...
    Väntar tvillingar! 36+3 idag!
  • MCT79
    Saftmedbulle skrev 2012-02-04 11:00:47 följande:
    MCT: Hmm, joo... det gick till så hos oss oxå (rodnar lite...) och är tacksam om jag slipper detaljerna ;)
    Hihihi!
    Väntar tvillingar! 36+4 idag!
  • MCT79
    M I M M I skrev 2012-02-04 11:04:34 följande:
    Va, sysslar ni med sånt! *rodnar* bara jag som satsar på fabriksgjord istället för hemmagjord? Klinisk tillverkning med sprutor o burkar är ju bara sååå inne nu! ;)
    Du är rätt! Kuk i mus är såååååå 2011! Cool
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2012-02-04 12:37:09 följande:
    hahahahahaha du är inte klok!
    Nej men det underlättar faktiskt! Tungan ute
  • MCT79
    Together90 skrev 2012-02-04 12:47:53 följande:

Testet ifrån i dag..nu är det inget annat en att hoppas... håll tummarna

kram  

Yähj! Håller tummarna!!
  • MCT79
    Javisst skrev 2012-02-04 13:54:12 följande:
    Kuk i mus, haha ni är för roliga!! Saftmedbulle - fragmin är blodförtunnande men verkar på ett annat sätt än tex trombyl. MCT hjälp mig nu, men jag tror trombyl verkar i venerna och fragminet i artärerna. Eller är jag helt fel ute? Blodförtunnande är det vilket som
    Blodförtunnande är det.

Väldigt enkelt kan man säga att Trombyl förebygger proppar, medan Fragmin både förebygger och kan lösa upp mindre proppar....  men väldigt förenklat.. =)
  • MCT79
    Together90 skrev 2012-02-06 06:23:52 följande:
    Nu tänker  jag inte testa mer för nu lämnar jag allt till ödet, vi får se vad som händer.
    Här är mitt test ifrån imorse

Jag är så himla lycklig just nu ialla fall och..hoppas detta blir 5:e gången gillt och att bebisen stannar hela vägen denna gång . KRAM  
    Låter klokt,. försök slappna av och njut ( ha ha ha jag vet......), det finns ändå inget vi kan göra för att påverka utgången!
    Men det där är skitsnyggt! :)  Kram!
    Väntar tvillingar! 36+6 idag!
  • MCT79

Håller tummarna Togehter!

Håkker tummarna för er alla.. det är som Mimmi skriver världens bästa tråd... och vi tömmer den sakta men säkert... ni ska bort från den allihop.... Ingen som inte lyckats hittills även om det tagit låååång tid för en del av oss!! Hjärta

~ Hannes & Freja 120208 ~
  • MCT79
    Together90 skrev 2012-02-16 19:07:39 följande:
    Jag är så kär i dem små redan, hoppas dem stannar hos oss.

Håll tummarna om 2 veckor så får vi reda på hur det står till.

Kram
    Jag håller tummarna! Minns själv hur det var att gå och vänta mellan VUL medan läkarna betonade hur vaaaanligt det var att en försvann. Läser man så är det inte alls så vanligt.
    Oh boy du har nått enormt framför dig.. på flera sätt! Hjärta
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3