Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
plutten min mage kom inte förrän 18-19-20... med två. Men då kom den fort.. Kom över i plustråden vettja! :)
Här kommer en redogörelse för vår gårdag... till dig mimmi! Men ni andra kan ju läsa och skratta också.. ;)
Igår natt... vilken cirkus! haha! Jag vaknade och behövde på toaletten, kliver upp och hör hur golvet knarrar men tänker att det är från mig själv eller huset... Går mot toaletten och så sitter det nån där, denna någon säger något (hej visar det sig senare) och jag blir SÅ RÄDD, så jag skriker rakt ut, A (ja det var han på toa) skriker också rakt ut, jag får världens sammandragningar och börjar gråta, han blir förtvivlad! Jag går tillbaka till sängen och lägger mig, det tar väl en minut eller så så får bebisarna mitt adrenalinpåslag och börjar vrålsparka vilket abrupt påminner mig om varför jag klev upp från första början! haha! CIRKUS!
Senare på kvällen... vi fixade pasta och köttfärssås.. tidigare idag bakade jag lite bullar och därför stod nu en plåt på spisen lutad mot väggen (diskad)..denna glider ner och lyckas slå ner både stora kastrullen med pasta och vatten samt kastrullen med såsen på golvet.
Jag ljuger inte när jag säger att det var köttfärssås ö v e r a l l t .... det stänkte upp på skåpluckorna högre än mitt huvud! På golvet överallt, under golvsockeln, köksbordet, stolarna, elementet, bänkskivan, underskåp, överskåp... men som genom ett mirakel bara liiite liite på tapeten...(!)
Var bara göra nya mat.... efter vi skurat...
Vi hoppas att den här dagen blir lugnare! :D
Jag hoppas du har fel Mimmi...
Idag var testen negativa :( så det var antagligen missfall/kemisk graviditet ..så jävla jobbigt och tankarna börjar snurra :( Var är det för fel ? :(