Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Muffe80 skrev 2010-08-25 08:26:20 följande:
    Tack, nu mår jag illa också.. inbillning haha?
    Fasen Muffe, kan du inte göra ett litet ÄL-test iaf...? För min skull?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-08-25 08:31:56 följande:
    Tror ni det? Men det är ju såååå klent... får läskiga vibbar från utomkvedshistorien.... blääää!! hahaah!!

Okej.. på BIM ska jag ta ett CB!
    Jag fick positivit på stickorna före jag fick plus på CB. Ditt test påminner om det jag tog på BIM-3, mitt streck kom också upp efter 6 minuter då.
    Ja, vänta några dagar med CB så får du alldelels säkert ett fint plus!
    GRATTIS!
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-08-25 08:37:08 följande:
    IIIIHHHH!!!  *springer i cirklar och viftar med armarna!!!*
    Och du, var inte orolig för att det är svagt! Det är ju fortfarande tidigt att testa, endel plussar ju inte alls före BIM.
    Kolla på mina test så kan du se hur de förändrades... just testet på BIM-3 kom fram efter 6 minuter och var svagt, ungefär som ditt! Igår när jag testade på BIM+2 var det superstarkt!
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-25 08:42:30 följande:
    Jag är skitsugen på att testa och fattar inte hur jag ska hålla mig til söndag helt ärligt
    Jag röstar också på att göra ett test! Du kan doppa stickan och skicka den till mig annars, och så kan jag kolla åt dig! Då har du ju inte testat, då har du ju bara doppat en sticka....   
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-25 09:46:32 följande:
    ...
    Fan jäkla skit också!
    Jag blir så förbannad och ledsen å dina vägnar. Mensen kan fara å flyga!!!!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-25 11:10:07 följande:
    Hemma från läkarbesköket och VUL nu!

Tappen va stängd, livmodern kändes bra, tjock o fin slemhinna, och en HINNSÄCK på 4 mm! Jag tycker de låter toklite men hon säger att det stämmer! Nytt VUL om 2v, den 10 sept. för o se hjärtat o de lilla pyret :) De va ju såklart för tidigt nu.
    Ah! Lovely! Vad var det jag sade!
    Jätteglad för din skull!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-25 11:23:01 följande:
    Haha ja, du hade rätt ;)

Taaack! :D Känns mer på riktigt nu! Och läkaren är SÅ underbar! Förstående och hjälpsam! Hon sa redan innan att man knappt kunde se ngt nu, de e ju sååå tidigt, Och om de diffar nån dag så kan de göra mycke liksom. Men så såg vi lilla hinnsäcken på 4 mm! Så då sa hon att om 2v borde vi se mer så då bokade hon in mig :) Glad att ja slipper tjata om de :)
    Jag har mitt VUL om knappt fyra veckor, då jag är i v. 8+2. Läkaren ville hellre ha det då än på 6+4 som var mitt andra alternativ. (Tror att det är lite osäkert om de ser något hjärta i 6+4 och att det hellre skjuter upp det då så man inte oroar i onödan)
    Känns skitlångt dit!!!
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-25 11:46:59 följande:
    bokar ni in privata vul eller får ni göra det pga missfallet?
    Ska ni göra KUB?
    Jag har bokat ett privat som jag betalar själv, kostar 300 kr. Sedan ska jag säga till BM på inskrivningen att jag inte har någon aaaaaning om när jag hade min mens efter missfallet, och då kommer hon förmodligen lägga in ett extra VUL runt vecka 12 för att datera graviditeten.
    Vad gör man inte för att känna sig trygg nu efter missfallet...

Tror inte de gör något extra VUL för att man haft ett eller två missfall. Man måste nog tjata och gråta för att de ska släppa in en...
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2010-08-25 12:12:30 följande:
    Underbart Sofy! Vad glad jag blir!

Tack alla ni andra för ert fina stöd! Visst är inte hoppet ute men försöker se framåt nu ändå. Håller på att kolla lite resor med dykning. Haha, dyka får man inte göra om man är gravid så det så! Tänker så här: bokar jag en resa och jag inte blir gravid då är det ju roligt att jag får dyka på resan. Blir jag gravid så åker vi ändå och så får jag ligga i skuggan på båten och läsa medans sambon dyker och kommer vara lika lycklig för det! Eller vad tror ni?
    Skulle resonerat likadant! Låter underbart med en resa, kanske blir det sista semestern utan barn...
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-25 13:59:41 följande:
    Vill att karln kommer hem så vi kan testa. Men har inte mensen kommit imorgon vid lunch, DÅ borde det betyda ngt... tycker jag, tycker inte ni det? :) Jag har alltid varit regelbunden förut.
    Jo det låter rimligt. Samtidigt så kan ju mensen bli försenad för att man spänner sig... Attans, svårt det här. Troligtvis har du alldeles rätt!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3