Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

strecket skulle det stå, inte testet

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-24 21:23:11 följande:
    Fan vad alla är gravida då... Puh!
    DU är gravid snart snygging.
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 21:25:37 följande:
    Sugarrush;

Hur gåre för dig? Inge mer brunt?
    Nix, det kom bara som en enkronas storlek ungefär, ljusbrunt. Sedan slutade det = SKÖNT!
    Eftersom det inte kom mer sedan så bestämde jag mig för att inte oroa mig.

Hur känns det själv? Du ska ju ha VUL imorrn, jag är så avis!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 21:54:31 följande:
    Idag får gärna vara för alltid. För idag är jag gravid..
    Idag kommer INTE att vara för alltid. Men det kan absolut vara fram till april.
    Jag tror på dig. Och som sagt, vilken tur att du ska till läkaren redan imorgon. För om det är proggisarna som irriterar så får du ju ändå veta det relativt snabbt och kanske kan byta taktik i samråd med läkarna...
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-24 22:02:07 följande:
    sugar, har du några symtom nu?
    Ja lite. Brösten är lite ömma, men har inte svällt direkt... de gör väl det så småningom.
    Lite molvärk emellanåt, men inte farligt mycket.
    Har blivit JÄKLIGT törstig, precis som sist, och dricker 3 liter vatten om dagen (dricker typ inget alls annars) - varpå jag måste kissa lite oftare än vanligt.
    Nya symptom denna graviditeten är att jag känner lite illamående på dagarna om det går för lång tid mellan måltiderna samt att jag har en äcklig smak i munnen nästan hela tiden (metallsmak)
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 22:05:05 följande:
    Men idag är jag gravid - därför vill jag att det ska vara för alltid.

Imorn kanske jag inte är det, och då är jag tillbaka på ruta ett.

Jag skulle inte klara mig utan er tjejer, så jävla tacksam för den här tråden, för er fina människor som läser, ger råd, peppar och stöttar!

Ovärderligt.
    Vet inte riktigt om du förstod vad jag menade... jag menade att KLART du kommer vara gravid ett bra tag framöver, men inte för alltid. För sedan kommer något ännu mer underbart, din fina bebis!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 22:16:11 följande:
    Man kan ju hoooppas.. Mindre än 12 timmar kvar till domen kommer.. Fyfan! Vill inte veta, vill inte titta, vill inte höra.
    Ta ett djupt andetag.
    Det kommer gå bra.
    Och efteråt kommer du verkligen NJUTA av lättnaden.
  • sugarrush

Vad tråkigt Pancakes. Tänker på dig, kram

• sugarrush

MCT, du Är ju gravid!!!!
    Stort, stort GRATTIS! Vet hur underbar känslan är när strecket kommer fram. 

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3