• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LisaVäntar skrev 2013-07-05 11:36:02 följande:
    Haha, ja nu efteråt kan jag inte fatta hur de vågade.. Men hann aldrig ta dom, så det blev ingen drös ;) fortfarande neg test för dig?

Lite starkare igår faktiskt! Så då blev det till att hoppa på mannen...
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2013-07-06 16:00:33 följande:
    SoMa haha vadå drös med ungar. Det kan ju inte bli bättre ;)

Jag vet, men säg det till min man du... Tungan ute
  • SoMa72
    M I M M I skrev 2013-07-10 09:29:17 följande:
    Lisa vi är klara med vår utredning hos soc, medgivandet kommer i augusti sen måste vi nog köa lite till innan vi får skicka vår ansökan till något av de länder vi har fastnat för. Har vi riktig tur kanske vi är hemma med vårt barn i slutet av 2014, men jag tror mer på 2015. Men huvudsaken är att det kommer ett barn!
    Så himla glad för er skull, gumman! Hjärta {#emotions_dlg.flower} Ni kommer bli fantastiska föräldrar...
  • SoMa72

Tror ni jag har haft äl? Obestämd Det kändes ju mer i kroppen den här gången än förra månaden när jag fick starkare utslag.
  • SoMa72
    M I M M I skrev 2013-07-10 13:05:12 följande:
    Jag tycker det ser positivt ut på näst sista testet. Och tack för din fina kommentar! Vill du följa vår process så hojta, jag bloggar om vår resa. Kram
    Hoppas, hoppas
    Hojt!!! Har inte kvar länken på jobbdatorn...
    Kram
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-07-14 22:38:58 följande:
    Härligt Mimmi!! Hoppas det går fort, men huvudsaken är ju att det äntligen är på gång!
    Hur går det soma?
    Jag råkade plussa igår...! Har haft världens märkligaste mens (som de andra gångerna) och tog ett test som faktiskt var positivt.. Men blöder lite ff så ska kolla imorgon om det blivit nåt starkare.. Får väl se. Chock om det skulle vara så!!
    Uj, gjorde du? Förvånad Spännande.... Solig  Men ni har tänkt på syskon så det var väl inte helt otippat ändå eller skyddar ni er?
    Kram
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-07-14 22:38:58 följande:
    Härligt Mimmi!! Hoppas det går fort, men huvudsaken är ju att det äntligen är på gång!
    Hur går det soma?
    Jag råkade plussa igår...! Har haft världens märkligaste mens (som de andra gångerna) och tog ett test som faktiskt var positivt.. Men blöder lite ff så ska kolla imorgon om det blivit nåt starkare.. Får väl se. Chock om det skulle vara så!!
    Oj, missade frågan till mig av ditt "outande" där...
    Jag är ju galet otålig, tror jag har BIM på lördag, mååååååååååååånga dagar kvar dit. Tungan ute Ska nog testa på onsdag.  
  • SoMa72
    fröken SJ skrev 2013-07-15 22:44:38 följande:
    Ja men precis! Skäms Lätt tankspritt här...
    Dock blev det mens den gången.
    Och nu väntar vi igen, Skulle fått mensen idag så nu får vi se...

Hur va det nu, kan ni hjälpa mitt minne med vad Bim betyder Tungan ute

Håller mina tummar för fungerande ägglossande kropp för dig SoMa72! 

Åh, spännande! Du har lyckats hålla dig från att testa?
    Då hade du BIM igår alltså. BIM = Beräknad Icke Mens (dvs 28-30 dagar från sista mensen eller hur lång cykel man nu har)
    Nu har jag BIM 20:e juli (vill alltså ha plus och inte mens då)   

Tack för tummarna! Håller mina för dig också! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3