Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack LisaVäntar! Åh, vad spännande för dig på fredag!!! Kommer gå superbra m snitt och allt...
Tack LisaVäntar! Åh, vad spännande för dig på fredag!!! Kommer gå superbra m snitt och allt...
Hörrni tjejer, när man får äl-flytningar är det väl äl på g? Eller får man såna ändå även om ägget inte släpper? Och när kan man räkna med äl? Inom 24 h eller kortare/längre tid? Har inga äl-rest annars hade jag givetvis kollat med dem...
Åhh, grattis till fina dottern! Ser fram emot bild sen... Magen kommer ju att göra ont ett bra tag, men som du skriver så är det värt det.
Tack för att du frågar. Testade minus idag på BIM-3, tror inte det tog sig tyvärr... Allt bra med er?
Sist fick jag plus på BIM-5/6 tror jag, men då hade jag tagit Pergo och fått en Ovitrellespruta, vet inte om det bidrog? Sen vid de andra mf:en minns jag inte helt, tror jag hade svagt plus på BIM med nåt och svagt plus kanske på BIM-2 med nåt annat?
Oj, jobbigt med kolik, får hoppas att BVC har rätt och att det snart ger med sig.
Inga hjälpmedel den här månaden, gyn hade julstängt så jag hade inte kunna göra vul, därav ingen pergo. Nä, helt kört är det väl inte förrän mensen kommer Men det är bättre på att ställa in sig på att tantskrället dyker upp.
Åh, då är du kanske låghormonare? Oftast brukar man väl inte få plus efter BIM om man alltid fått plus före eller precis på? (syftar på mig själv nu)
Första gången blev på första försöket (mar -10), sen tog det sig inte förrän i nov, tidigt mf, sen mar (tidigt mf), apr (tidigt mf) och sen med pergo fick jag plus i juli och så kom lilla Alice i mar -12.
Såklart jag ska testa imorgon
Tack, gumman!
Tack, Mimmi! Det var ju tyvärr toknegativt idag med... Nu kan mensen få komma!
Håller tummarna för dig hela tiden, gumman! Kram!
Blir pergo så fort mensen kommer. Sen åker vi till Grancan i två veckor 13 feb, får se om jag får plus innan eller om vi får försöka där, med farmor i samma lgh.
Tack gullosar!
Kram!