• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mellowyellow skrev 2013-04-08 13:18:24 följande:

Vecka 25 så nu känns det lugnare. Vilken vecka är du i? Hoppas tiden går fort för dig fram till vecka 12.
    Var i v 9 (8+4) igår, men på vul så fanns ingen hjärtaktivitet, så det blir ingen novemberbebis.
    Åh, härligt med v 25!  
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mellowyellow skrev 2013-04-09 12:32:52 följande:

Neeej, vad tråkigt! Beklagar verkligen. Hur mår du?

Fysiskt känner jag mig fortf väldigt gravid, rent psykiskt mår jag skit... Hoppas kroppen snart fattar att graviditeten är över.
  • SoMa72

Hallå i tråden!

Hur går det för oss kvarvarande?  För egen del har jag slutat blöda efter cytotecen jag tog 20 apr och återbesöket förra veckan visade att allt var ute, puh... Nu sitter jag bara och hoppas att jag ska få äl den här månaden (men det vet man ju inte alls). Tog ju 7 mån sist jag hade MA tills jag blev gravid igen (vilket då visserligen blev ett MF). Förvånad 

Kram på er! Hjärta 

• SoMa72

Verkar inte ha haft nån äl, har inte blivit mkt sex heller... Är nog bra för kroppen att vila lite. Har dock vansinnigt ont i äggstockarna, så jag tror mensen dyker upp när som helst. Hade ni ondare än vanligt första mensen efter mf/ma?

Kram

• SoMa72
    fröken SJ skrev 2013-06-03 22:50:32 följande:
    Hej på er!
    Länge sen sist, vet inte ens om någon här från "min tid" är kvar? Glad

Jag har haft mer ont nu, Ma i dec-12 och Mf i feb -13 
    Jag var nog med efter ett tag när du var aktiv  här, fick ju mitt första ma/mf i apr 2010, fast gick nog inte med i tråden förrän till hösten?

Ahh, försöker ni nu med? Hann du gå långt? Håller tummarna för att ni lyckas snart!  
  • SoMa72
    fröken SJ skrev 2013-06-18 22:30:03 följande:
    Roligt med en "gamling" =)

Med första Ma:et gick jag 12 v. Och andra 7 v. Vi har precis börjat försöka efter en viloperiod nu, väntar på mens.
    Tack för tummarna! 

Fast om ni börjat försöka nu, så väntar du väl ändå inte på mens utan på plus?

När har du BIM? Jag tror jag har BIM 23-24 jun, men trots dubbelkur Pergo verkar äl ha uteblivit enl gyn, tog blodprov i måndags för att kolla helt säkert, fick (tyckte jag själv iaf) positivt på ältest hemma.
  • SoMa72

Hade aldrig ÄL visade blodprovet... CD 15 idag och inget positivt ÄL-test än. Bara inte kroppen är helt urballad och inte tänker ägglossa på flera månader?!

Gulligt av dig att tänka på oss!
    Hur är det med dig?

• SoMa72

Inget blodprov och ingen mer pergo förrän i höst. :'(
    Vad skönt att nätterna börjar bli bättre, det är guld värt.

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-07-05 07:16:01 följande:
    Meh åh :-/ för att de inte har resurser eller? Jag fick pergo utan att vi skulle kolla med VUL..
    Ja, det är så skönt!! Inatt sov hon (vågar knappt skriva det, peppar, peppar!!) 20.30 till 07! :)

Japp, pga semestertider... Shit, vilka vågade läkare, det skulle aldrig min göra Och jag skulle aldrig våga ta på eget bevåg för tänk om det blev en drös bebbar då.

Wihooo, bra jobbat av lillskruttan!   
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3