• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Då följer jag i ditt spår, MCT! Tack!

• SoMa72
    Together90 skrev 2012-02-06 06:23:52 följande:
    Nu tänker  jag inte testa mer för nu lämnar jag allt till ödet, vi får se vad som händer.
    Här är mitt test ifrån imorse

Jag är så himla lycklig just nu ialla fall och..hoppas detta blir 5:e gången gillt och att bebisen stannar hela vägen denna gång . KRAM  
    Ser skitbra ut det där, nu j-lar ska det funka den här gången!  

Kram på dig! 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    M I M M I skrev 2012-02-08 08:06:14 följande:
    Nu har jag varit på gyn igen, fattar inte varför eg, fick träffa en bm som tog ett gravtest, det hade jag ju lika gärna kunnat göra själv hemma! Var blankt iaf, vilket skulle betyda att allt ser bra ut. Nu hoppas jag att mensen snart kommer så jag kan ringa Ivf-kliniken.. Känns lite skumt att bli glad över ett neg test!

Förstår att det känns skumt, men i det här läget är det ju bra.  Håller tummarna för att mensen kommer igång å det snaraste, gumman!

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2012-03-01 15:02:39 följande:
    Hej tjejer,

Jag var på VUL kl 8.20 imorse och nu sitter jag på jobbet.

Här är dem, mina små hjärtegull...båda med hjärta men som sagt det är ju tidigt ännu så vad som helst kan hända men just nu väntar jag tvillingar tills Oktober. 
    Nedersta bilden är på tvilling A som räknas vara 8+0 som stämmer exakt med mina beräkningar.
    Jag ska vara i vecka 8+0 idag eller på söndag om vad jag minns med senaste mens.

Jag går på moln just nu och är lycklig för stunden och hoppas det förblir så.. :) 
    Tvilling B är lite mindre men bara någon dag eller så men ja vi får hoppas att båda hänger med :) 

KRAM  
    Grattis!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Nu hoppar jag in i tråden igen, har lyckats övertala maken om att påbörja syskonförsök. Åt sista minipillret 26 okt, får se när mensen behagar dyka upp. Har blivit lovad Pergo av min läkare, känns skönt. Bara att hoppas att inte mf:en dyker upp som sist.

Mimmi, håller tummarna för din lilla eskimå!

• SoMa72

Det känns läskigt, men spännande också. Undrar ju om det ska gå en gång till... Stor risk med massa mf igen med tanke på min ålder. :-/

Kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3