• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-12-20 08:49:04 följande:
    Nej inga symptom, förutom ruskigt dåligt tålamod o humör... Är inte så hoppfull över det här :(

Jodå, det kommer att gå BRA!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

God Jul på er! Tomte 

Även jag önskar er det ni mest av allt vill ha i julklapp!  {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Vilken härlig ökning, Havsklippan!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Även jag fick pergo trots egen äl, tog sig på första kuren och med lite hjälp av progesteron och Trombyl verkar det (peppar peppar) gå bra.

• SoMa72
    FruW skrev 2012-01-12 17:49:52 följande:
    Inget vidare, men tack för att ni frågar!

Pratade precis med vår Ivf-läkare, som inte tyckte att vi skulle göra oss för stora förhoppningar. Tack för den :(

Känns ju så där att gå in i en Ivf med allt vad det innebär med den inställningen... Då kan vi ju lika gärna strunta i det!

Men vilket j-a arsel till läkare!! Skrikandes Jag håller med de övriga, det kommer att lyckas för er en vacker dag! Det bara vet jag.... Hjärta 

Största kramen, gumman!! 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2012-01-16 12:58:08 följande:
    Jag är på sjukhuset, har fått två omgångar tabletter. Än har inget hänt, börjar dock känna av en svag mensvärk... Varit här sen 8, de trodde vi kunde åka hem vid lunch... Det andra paret i rummet bredvid kom samtidigt o åkte hem för en timma sen, drygt...

Vill bara att det ska komma igång, inte göra för ont o va över snabbt!!

Håller tummarna för er tabbs!!!
    Hoppas det går snabbt när det väl kommer igång... Kramar och tankar till dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Vad skönt att allt såg bra ut, Saftmedbulle! Grattis!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-02-03 13:33:03 följande:
    Därom tvistar de lärde!
    Jag hade tagit från äl och fram till v 12 om jag var du. =) Så ordinerades jag min Trombyl. (sen fick jag fortsätta till 36+0 iofs)
    Men sen finns det andra som ordinerats från plus till v 12..
    Jag skulle oxå köra med Trombyl till vecka 12, men sen fortsatte jag med Albyl minor (undrar om jag ska sluta  i v 36+0 jag med?), vågar inte riktigt sluta än, tänk om man får proppar i moderkakan Förvånad 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3