Fler som snart ska börja med Pergotime??
syskonmaking: Känner du något? Mår du annorlunda?
Jag läser för mycket här på FL och vissa verkar känna av med en gång andra inte ett smack! Men visst vi e ju alla olika
Skrållan: våra män är fina
syskonmaking: Känner du något? Mår du annorlunda?
Jag läser för mycket här på FL och vissa verkar känna av med en gång andra inte ett smack! Men visst vi e ju alla olika
Skrållan: våra män är fina
MD77: Vad roligt att höra, skönt att allt gick bra!!! Nu håller vi tummarna!!! Var det nervöst???
Syskonmaking: Nä dom har inte sagt något mer om vad som ska hända! Han pratade om spolning första gången jag va där...(å det var i Mars) Han sitter mest å säger "hum" "hum" "hum"... Å första gången jag va där så fattade jag noll, och insåg nog inte vad allt handlade om eller vad som skulle hända...
Ingen mens??
Jag har ringt gyn idag, och dom ringer tillbaks sen så jag ska fråga dom vad som händer....
Funderar lite (ovanligt)
MEN
Med pergotime sägs det ju att mensen ska komma 2v efter ÄL. alltså en "normal" menscykel!
Nu har ju inte jag stenkollat min ÄL men jag tänkte på dig Skrållan som hade ÄL och sen var mensen ändå "försenad".Är det bara kroppen som spelar sig ett spratt???
Syskonmaking din mens kom väl i tid?
Idag em ska jag ta blodprov för att kolla om jag har haft ÄL, så efter det resultatet kanske jag får ett svar på vad dom ska göra!!!
Tjohoooo vad spännande
Håller tummar å tår med MD77!!!!
Surtant ringde tillbaks idag! Anteckningarna från VUL som min tillfälliga gyn hade skrivit sa att det fanns äggblåsor men att man inte kunde se då om det skulle ge ÄL? Kan ju hoppas att det växte till sig något dagarna efter VUL!
Puh vad man funderar!
Syskonmaking: Är det "billigare" test du har testat med nu??? Var köper du test???