• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Lillamy: Jag var hos gyn i v.6+3 och vi såg hjärtat tydligt!

MD77: Hoppas det är bäbis du känner!!!!

Vad roligt att det är så många osm plussar denna månad!! Hade alla tänkt skaffa sommarbarn eller? hehe

{#emotions_dlg.flower}  BIM-lista  {#emotions_dlg.flower}

MD77: BIM 31/10
    k berg: 1/11
    GakkenLive ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11
    Fimpen72: - BIM 16/11
    Catlover: BIM?
    mira69: BIM 19/11
    Kaakis: 24/11 antar jag 
    Rose83??

Gravid Gravida Gravid

Sancia:  BF 11-06-04
    Syskonmaking BF 11-06-11 4e pergokuren (första dubbelkuren)
    sweetgirl89 BF 11-07-03
    Sassa07: BF 11-07.03  3e Pergokuren
    LillaMy3  BF 11-07-09 6e pergokuren
  • Eddam
    MD77 skrev 2010-10-28 07:28:25 följande:
    Jag offrade ett digitalt test och det var det ju verkligen värt. KOLLA!!! Jag fattar inte att det är sant!!! Glad Nu måste jag skynda till jobbet, får smälta allt sen...hur ska jag kunna jobba...ja, ja, det får gå. Glad

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-28 08:51:57 följande:
    MD77: Skit data!!! Jag kan inte se bilder just nu??? Men om Syskonmaking har skrivit GRATTIS så gör jag det med... WIIIIIIIIEEEEEEEEE TjoHOOOOOOO Grattis!!!
    Det står GRAVID 1-2!!!!!!!!
  • Eddam

Sassa: Jag hade nog köpt alkoholfria drinkar och inte sagt något.. Dom har ju ingen aning!

Jag hoppar in i nya tråden med men jag hänger kvar här med tills alla plussat!

• Eddam

Jag förstår helt hur du känner. Iaf jag ville ge upp för att det ändå inte kommer ske och som vi kom fram till förut i tråden. VI HATAR ALLA GRAVIDA!! haha.. Kanske inte så allvarligt men det är INTE kul när man kämpar och kämpar och man hör andra som gärna skryter om hur otroligt lätt det är att bli gravid!! SUCK!! Men snart så plussar du!!!

• Eddam
    ellenkey skrev 2010-10-30 14:47:20 följande:
    syskon: Javisst känns det som skryt på nåt sätt, att liksom poängtera att de bara haft sex en gång och att det var 1a försöket. Å andra sidan är jag inte det minsta avundsjuk på att ha sex så sällan som de verkar ha
    Hahaha! Du skulle ha sagt något om det.. - Nej men oj era stackare, bara en gång.. Har ni det inget bra hemma eller? Om detta var ett försök att bli gravid, hur ser det ut dom månaderna som dom itne vill bli gravida?!?! Hahaha

Och jag säger som Sassa: Det går inte att dra ner stämningen i den här tråden, vi är ju här för att få spy  lite galla, skratta o gråta ihop!
  • Eddam

Kberg, ser inte så bra på din bild den är så liten men jag håller tummarna för att det är en plus dom är på väg att bli starkare!

Fimpen: Segt att ingen äl kommer.. Kan ju säga att den 3e kuren fick jag ingen ÄL. Trots samma dos.. Jättekonstigt.. Men hoppas din äl på väg, bara att den är lite sen pga infektionen.. Håller tummarna!!!

Ellenkey: Vågade du sluta med progesteronet så tidigt.. på dag 11 efter äl eller? Det är ju inte säkert att testet visade plus än...

• Eddam

K berg: Hur har det gått?? Har den elaka kommit??

Fimpen: Hoppas ÄL bara är seeeen.. När började du testa?

Ellenkey: Har du testat något mer?

• Eddam

Neej vad tråkigt för er som fått mens!!   Dumma mens! Men som sagt, försök ta nya tag. Eller vänta nån/några månader och ta tag i det igen... NÅN gång kommer ju plusset!

Ellenkey: Jag fick oxå massa Pergo utskrivet och inga VUL. Bara blodprov efteråt för att se om det gett någon ÄL.. Fast jag fick ordinerat dag 3-7 och varje månad.. Läkarena verkar göra som dom vill..
    Jag har både Pergo och utlänska tabletter här hemma om det krisar.. Jag kan skicka..

• Eddam
    ellenkey skrev 2010-11-03 20:35:15 följande:
    syskon; Ohhh vore så gulligt av dig om du kunde skicka 5 tabletter pergo till mig, skicka ditt kontonr så sätter jag in pengar till dig. Det är nämligen så att det är slut överallt och kommer inte in förrän i slutet av nästa vecka vilket är för sent för mig. Hinner du skicka imorgon så jag har dem på fredag? Annars är det för sent och då får jag köpa dem på Apoteket istället. Mailar adressen iaf

När fick du äl förresten om du började äta från dag 3?

Jag postar idag!

Jag fick jätteolika, första kuren fick jag på dag 9 nästa på dag 15 eller något sånt och 3e ingen ÄL alls. Sen när jag tog dubbelkur tog jag dag 5-9 (utlandstabletterna hann inte komma tidigare) och fick ÄL på dag 19 eller 20 har jag för mig..
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??