Fler som snart ska börja med Pergotime??
Jag kan bara hitta att ett normalt värde en vecka efter äl är mellan 20-90 så det låter ju bra för dig!
Ska du göra fler prov på dig själv eller?
Jag kan bara hitta att ett normalt värde en vecka efter äl är mellan 20-90 så det låter ju bra för dig!
Ska du göra fler prov på dig själv eller?
Barnlängtan: Ja den brukar bli mjuk, öppen och låg.. Vi får se..
Sassa: Jag är grymt avundsjuk på alla gravida/alla som just fått barn och alla som lätt blir gravida! Jag hatar dom faktiskt!!!!
Jag klistrar in liustan igen... Snart dax för BIM för några av oss!! Någon som känner något?
Sancia: BIM 26/9
MD77: BIM 27/9
Fjällräven: BIM 28/9
Smurfette77: BIM 28/9
Syskonmaking: BIM 2/10
GakkenLive BIM ca 4/10
Barnlängtan2011: BIM 5/10
Fimpen72: - BIM 15/10
Sassa07: BIM 22/10
Catlover: BIM 11/10
Jag känner ingenting.. Tappen har mjukat upp sig liite men långt ifrån som vanligt innan mens, men jag har ju inte BIM förrän i morgon så den kan ju fortfarande mjuka upp sig..
Elea: Bra inställning!! Här ska vi helt klart bli gravida!!!!
Jag vet precis hur du känner!! Så kände jag strax efter äl.. Det är en HEMSK känsla!! Men den kan ändras.. Ge inte upp än!!
----------------------------------------
Testoholic som man är så tog jag ett äl test nyss eftersom jag plussade så med sonen.. Och det blev positivt utslag på dom.. Så nu har jag fått upp förhoppningarna lite igen.. Det kan ju lika gärna visa för mens men det KAN ju faktiskt vara en graviditet.. Hoppas hoppas hoppas!!
Okej tjejer, igår beställde jag gravtester. Bara för tänk OM mensen inte kommer i morgon.. Idag kom dom!!!
Kunde självklart inte hålla mig trots att jag lovat mig själv..
Så med mitt på dagen urin och 2 timmar efter senaste kissning så fick jag detta:
Svaagt men rosa streck och väl synligt, BIM-1 ! I morgonbitti ska jag testa med clearblue för att vara helt säker!
Sweetgirl: Tack!
Jag har ätit 3 enkelkurer och detta var första dubbelkuren! Ja jag hoppas detsamma att den vill vara kvar och att det helst bara är en därinne!
Fimpen: Tack!
Ja nu ska bara resten av er göra samma sak vid BIM!
Tack allihopa! Det känns skitbra! Även om jag tvivlar lite, TÄNK OM det är fel på testerna (ja, jag har gjort ett till.. haha) Men i morgon ska jag göra ett Clearblue som sagt..
Och nej, självklart lämnar jag er inte!! Jag vill ju se er alla plussa ju!!!!!!!