sassa07 skrev 2010-09-26 14:54:39 följande:
Ni är underbara, ni har superkoll på allt utanför å innanför kroppen
Jag kollar iaf inte tappen, men en sak e jag bra på: att få mens hehe..
Jag äter oxå ACO Lila vitamintabletter, jag har en söt son som brukar påminna mig, för jag har lite fint sagt att man behöver äta dom för att få en bebis... Så imorse låg en tablett jämte kaffekoppen när jag gick upp
Han undrar ofta varför inte han får syskon??? Inte av ACO iaf...
Men gud så sött att han lagt fram en tablett!
Fimpen: Men kan ju vara (som en gyn sa till min syster och hon höll på att skämmas ihjäl!!) djup och fin. haha.. Så det kan ju vara så att du inte känner den därför. Det kan ju även vara så att din tapp inte flyttar sig så mycket mellan dom olika dagarna att du märker någon skillnad så du tydligt upptäcker den. Tyvärr kan jag inte heller säga att känn efter den runt tex äl för det verkar variera väldigt från person till person vart den är, min är tex vääldigt låg medans andra är väldigt hög just då..
--------------------------------------------------------------------
Här har jag en väldig "mens" värk, hoppas det är bäbisvärk och inte mensvärk jag känner..
När jag var gravid med sonen har jag såhär i efterhand räknat ut att jag måste ha plussat på dag 13 efter äl. Och 3 dagar innan "plussade" jag med ältest. Jag fick alltså starka utslag 3 dagar i rad, därför gravtestade jag mig.. Såå nu blir jag ju sugen att börja testa med ältest eftersom jag inte har några gravtest hemma.. Meeen jag måste nog hålla mig några dagar till eftersom jag bara är på BIM-6.. Åhh vad det drar i testtarmen!!!
Någon annan som fått "plus" med ältest?