ellenkey skrev 2010-10-13 08:51:57 följande:
Ska till gyn på måndag, blir spännande om jag får reda på vad som är fel, för nåt fel är det. Jag undrar bara om ni känner er pressade till sex när ni varit hos gyn efter ni börjat med pergo och gyn säger att det snart är äl? Jag har mått jättedåligt av den där sexpressen så nu tänker jag bara strunta i det och ha sex när lusten faller på. Mannen känner detsamma.. men om jag nu får börja med pergo kommer jag ju får reda på exakt när vi MÅSTE ha sex och då kommer jag känna mig stressad tror jag o må sämre än jag redan gör. Mannen behöver ju inte få veta när jag är äl, men han märker det nog.
Jag kan hålla med att det är stressande! jag anv mig inte av äl stickor tycker att det är jobbigt å stressigt! så vi har varann dag sex! Visst det är inte jätte upphetsande, å man e ju inte alltid vrål kåt! Men pergon gör ju sitt att man ev kommer att ha en äl och då är det ju rätt bra om man sexar till det under dom dagarna!
Vi har "sexförbud" efter kl 20... på det sättet känner man ju sig inte dötrött som jag/vi annars är på kvällarna vid läggdags! Vi båda jobbar heltid! Ett barn på 6 år!
------------------------
EN KAFFE och CIGGFRÅGA!!!
Hur mycket kaffe dricker ni/dag?
Cigaretter???
har ju läst att kaffe kan försämra infert. men om det är bevisat vet jag inte?!
Jag dricker iaf 3-4 koppar/dag
och aja baja mig men ibland kan jag ta en cigg, ibland ingen och tar jag en är det en/dag...