MariaK7 skrev 2010-09-22 08:55:30 följande:
Grattis Sancia! gu vad kul.. :)
har varit på VUL nu på morgonen, dag 12, känner mig lite besviken eftersom ingen äggblåsa verkar ha vuxit till sig, hon sa dock att man kan få ägglossning ändå, men känns inte så hoppfullt.
Så vi tänkte ta stickor nu o sexa på så får vi se, sen ska jag få göra ett blodprov 4 okt för o se om jag haft ägglossning......
snyft, känns skittråkigt o som att det aldrig kommer hända nåt...
nån som känner igen sig?
Jag känner med dig, jag kan inte tala för oss alla här i tråden men jag tror att vi alla har haft samma känsla. Jag har det nu för min j-la mens kom imorse...grrr! Undrar oxå när det ska bli min tur. För mig känns det som ett slag i magen! Jag hade äl på dag 17 när jag åt Pergo, så hoppet finns ju att du oxå kommer att få en senare äl.
Vi kommer alla att få ett plus!!! Vi måste kämpa oss igenom detta, synd att det bara ska ta lite längre tid för oss som så gärna vill...
Jag har lagt ner med äl-test, känns bara stressande och för mycket att tänka på. Denna månaden kände jag mig mer avslappnad utan test men visst hade jag koll på kalendern när man ev har äl.
Tempat mig har jag aldrig gjort. Det är lätt att säga "det blir när det blir" men man tänker ändå!
Vi ska snart oxå få ett plus!
Styrkekramar till dig